تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 22:45
کد خبر : 90476

خیز ناموفق در بازار سکه

خیز ناموفق در بازار سکه

امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه قیمت دلار در بازار متشکل و صرافی ملی رشد کرد. قیمت سکه هم به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان جهش پیدا کرد و تا ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات بر روی ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ایستاد. اقتصاددان: اسکناس آمریکایی قبل از

امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه قیمت دلار در بازار متشکل و صرافی ملی رشد کرد. قیمت سکه هم به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان جهش پیدا کرد و تا ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات بر روی ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ایستاد.

اقتصاددان: اسکناس آمریکایی قبل از ظهر امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ با سد مقاومتی بازارساز روبرو شد. ورود پر قدرت بازارساز به بازار ارز موجب شد نرخ دلار در در نیمه اول معاملات نقدی عقب نشینی کند.

از نیمه ظهر به بعد قدرت به دست معامله گران افزایشی افتاد . آنها با برجسته کردن قطعنامه شورای حکام علیه ایران و احتمال فعال شدن بازگشت تحریم های سازمان ملل و افزایش تنش ها و محدودیت ها توانستند اسکناس امریکایی را بالا ببرند.

رشد قیمت دلار در صرافی ملی

در صرافی ملی هم در ابتدی معاملات امروز قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۳۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۱۰۷ تومان کاهش پیدا کرده بود. در نیمه روز نرخ دلار صرافی در مقایسه با روز چهارشنبه ۱۵۰ تومان رشد کرد و به قیمت ۲۶ هزار و ۸۹۲ تومان به فروش رسید.

قیمت دلار متشکل بالا رفت

در بازار متشکل ارزی هم امروز دلار با ۱۱۵ تومان کاهش نسبت به دیروز به قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان آغاز به کار کرد و در نیمه روز به ۲۶ هزار و۶۵۷ تومان رسید . عصر امروز و در زمان نوشتن این گزارش قیمت دلار متشکل بر روی ۲۶ هزار و ۷۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۹۵ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت طلا رشد کرد /خیز ناکام قیمت سکه برای کانال جدید

قیمت اونس طلا عصر امروز تقریبا ۶ دلار از دیروز ارزان تر بود . فلز گران بهای جهانی امروز با ۱۸۵۰ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار در مقایسه با روز قبل ۲ هزار و ۸۰۰ تومان رشد کرده بود. قیمت فلز زرد رنگ داخلی امروز با ۱ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه هم امروز به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان جهش پیدا کرد و تا ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات بر روی ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ایستاد. با قیمت یاد شده حباب سکه در محدوده ۷ درصد بدست آمد و ارزش واقعی سکه ۱۳ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان بود. بنابراین فاصله ارزش ذاتی سکه و قیمت بازاری آن نزدیک به ۱ میلیون تومان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....