تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 17:31
کد خبر : 154332

خبر مهم روسیه درباره توافق بزرگ با ایران

خبر مهم روسیه درباره توافق بزرگ با ایران

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت که آماده‌سازی توافقنامه راهبردی بین دولتی بین روسیه و ایران در مرحله نهایی است. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، زاخارووا، در یک نشست خبری گفت: می‌توانم بگویم که پیش‌نویس توافقنامه جدید بین دولتی بین روسیه و ایران در مراحل نهایی تصویب است. به گفته وی، سند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت که آماده‌سازی توافقنامه راهبردی بین دولتی بین روسیه و ایران در مرحله نهایی است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، زاخارووا، در یک نشست خبری گفت: می‌توانم بگویم که پیش‌نویس توافقنامه جدید بین دولتی بین روسیه و ایران در مراحل نهایی تصویب است.

به گفته وی، سند جدید، کل روابط روسیه و ایران را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از زاخارووا آورده است: بیش از ۲۰ سال از امضای توافق نامه فعلی می‌گذرد؛ این توافق در سال ۲۰۰۱ امضا شد؛ شرایط بین‌المللی و روابط بین کشورها تغییر کرده است، البته روابط بین ایران و روسیه در حال افزایش بی‌سابقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: آماده‌سازی این سند در مرحله نهایی است و انتظار می‌رود خود این توافق در یکی از نزدیک‌ترین دیدارهای رئیسان جمهور روسیه و ایران امضا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....