تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 13:47
کد خبر : 143834

جدیدترین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو

جدیدترین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو

​مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: شورای رقابت با افزایش مجدد قیمت خودروهای تولیدی و مونتاژی مخالفت و ۸ محصول ایران خودرو را که فاقد قیمت بود؛ را قیمت‌گذاری کرد. اقتصاددان: سپهر دادجوی توکلی مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: شورای رقابت ضمن مخالفت با افزایش مجدد قیمت خودروهای تولیدی و مونتاژی در

​مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: شورای رقابت با افزایش مجدد قیمت خودروهای تولیدی و مونتاژی مخالفت و ۸ محصول ایران خودرو را که فاقد قیمت بود؛ را قیمت‌گذاری کرد.

اقتصاددان: سپهر دادجوی توکلی مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: شورای رقابت ضمن مخالفت با افزایش مجدد قیمت خودروهای تولیدی و مونتاژی در جلسه امروز خود، ۸ محصول ایران خودرو را که فاقد قیمت بود؛ را قیمت‌گذاری کرد.

مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت اظهار داشت: این ۸ خودرو از نظر معاونت حمل و نقل وزارت صمت خودروهای جدید تشخیص داده شده است و لذا شورای رقابت این خودروها را قیمت‌گذاری کرد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که این خودروها انواعی از دنا، پژو ۲۰۷ و تارا است که به زودی قیمت آنها به صورت رسمی توسط شورای رقابت اعلام می‌شود.

احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان در مصاحبه‌ای در هفته جاری اعلام کرد که دو شرکت ایران خودرو و سایپا حدود یک ماه پیش درخواست افزایش قیمت را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....