تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 21:15
کد خبر : 128770

جایگزین احتمالی محسن رضایی مشخص شد

جایگزین احتمالی محسن رضایی مشخص شد

نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی گفت: بنده هنوز برای برعهده گرفتن تصدی معاونت اقتصادی دولت به جمع‌بندی نرسیدم. صبح دیروز خبری مبنی بر جدایی محسن رضایی از دولت در رسانه‌ها منتشر شد. در جزئیات خبر مذکور آمد بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت های محوله جدید رهبر انقلاب به

نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی گفت: بنده هنوز برای برعهده گرفتن تصدی معاونت اقتصادی دولت به جمع‌بندی نرسیدم.

صبح دیروز خبری مبنی بر جدایی محسن رضایی از دولت در رسانه‌ها منتشر شد. در جزئیات خبر مذکور آمد بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد. دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی تری ایفا کند.

همزمان با انتشار خبر مذکور گمانه‌ها درباره جانشینی محمد خوش‌چهره، نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی به جای محسن رضایی افزایش پیدا کرد. بر همین اساس خوش‌چهره در در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز گفت: بنده هنوز برای برعهده گرفتن تصدی معاونت اقتصادی دولت به جمع‌بندی نرسیدم.

او در واکنش به اینکه بنابراین دولت درباره معاونت اقتصادی به شما پیشنهاد داده است؟ افزود: حرف‌هایی که برخی می‌زنند را نمی‌شود گفت پیشنهاد چرا که پیشنهاد رسمیت خاصی دارد اما در هر صورت بنده برای ورود به دولت جمع‌بندی نرسیدم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....