تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 20:50
کد خبر : 142752

تکذیب تعطیلی مدارس سفارتخانه‌های ایران

تکذیب تعطیلی مدارس سفارتخانه‌های ایران

اقتصاددان : سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ سفارتخانه‌ای را تعطیل نکرده‌ایم بلکه همه مدارس این سفارتخانه‌ها قانون‌مند شده است، گفت: ممکن است در رسانه‌ها به اشتباه بحث تعطیلی مدارس سفارتخانه‌ها مطرح شده باشد که این موضوع را تکذیب می‌کنم.  ابوالفضل کمالی روز سه شنبه در گفت

اقتصاددان : سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ سفارتخانه‌ای را تعطیل نکرده‌ایم بلکه همه مدارس این سفارتخانه‌ها قانون‌مند شده است، گفت: ممکن است در رسانه‌ها به اشتباه بحث تعطیلی مدارس سفارتخانه‌ها مطرح شده باشد که این موضوع را تکذیب می‌کنم.
 ابوالفضل کمالی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهارکرد: بازدیدهای خود از مدارس سفارتخانه‌ها را به سرعت شروع کردیم و نظارت‌ها بر این مدارس بیشتر شده است، مدارس سفارتخانه‌های خارجی از مدارس زیرمجموعه مرکز امور بین‌الملل هستند و در حال حاضر ۱۰ مدرسه مربوط به سفارتخانه‌های خارجی در کشور داریم.

وی افزود: سعی کردیم این مدارس ضابطه‌مند باشند یعنی اگر هدف سفارتخانه‌ای فقط دانش‌آموزان دیپلمات‌های کشور خودش باشد، مشکلی در این قضیه نداریم اما اگر قرار باشد خارج از عرف و قوانین دانش آموزان دیگر ما را مثلا ۴۰۰ الی ۵۰۰ دانش آموز ما را ثبت نام کند، شدیدا مقابل این قضیه ایستاده‌ایم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....