تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 19:42
کد خبر : 148420

تنها علت العلل بازگشت از ذلت

تنها علت العلل بازگشت از ذلت

یاداشت سایت خبری اقتصاد دان متن یادداشت بدین شرح است تنها علت العلل بازگشت از ذلت اقتصاد دان:جاده لنده به تشان شهرستان لنده یکی از مناطق کم برخوردار و گرمسیری استان است که یکی از مهمترین مشکلات قرار گرفتن این شهرستان در بن بست است. درتاریخ ۱۹دی ماه ۱۳۹۸ با حضور نماینده وقت شهرستان و

یاداشت سایت خبری اقتصاد دان

متن یادداشت بدین شرح است

تنها علت العلل بازگشت از ذلت
اقتصاد دان:جاده لنده به تشان شهرستان لنده یکی از مناطق کم برخوردار و گرمسیری استان است که یکی از مهمترین مشکلات قرار گرفتن این شهرستان در بن بست است.900306 421 اقتصاددان نوشته

درتاریخ ۱۹دی ماه ۱۳۹۸ با حضور نماینده وقت شهرستان و معاون وزیرراه و شهرسازی عملیات اجرایی پروژه احداث جاده لنده تشان به طول ۵۵ کیلومتر آغاز ولی بعد از مدتی تعطیل شد که حقیقتا هیچ بهانه ای برای مردم لنده و بهمئی قابل توجیه نخواهد بود.

در صورت به ثمر نشستن این پروژه، شهرستانهای لنده و بهمئی از بن بست خارج خواهند شد. با اجرای این طرح، مسیر یکصد کیلومتری تشان – بهبهان به لنده حدود هفتاد کیلومتر کاهش می یابد و به حدود ۳۵ کیلومتر میرسد. همچنین می توان به عملیات اجرای معدن قیام امیدوار بود که راه اشتغال جوانان را میسر می کند. سؤالات بسیاری ذهن مردم شهرستانهای لنده و بهمئی را مشوش کرده است.
آیا می توان به احتمال اینکه شاید منطقه ای دیگر درشهرستان، از اجرای این پروژه ضررخواهد کرد،

به عنوان یک فرضیه، دلایل برای تعطیلی پروژه باشد؟ آیا این تصور و خیال موهوم، تفکری واهی و توجیهی بر ناکارآمدی نماینده فعلی و ظلم به توسعه و پیشرفت شهرستانهای لنده و بهمئی نمی باشد؟ و سوال مبهم تر، چرا این پروژه تعطیل شد؟
آیا نباید مردم فهیم شهرستانهای لنده و بهمئی که سال ها است در بن بست فکری چنین نماینده ای قرار گرفته اند، علت نهایی تعطیلی این پروژه را بدانند؟
آیا غیر این است که واگذاری مدیریت اجرایی این دو شهرستان به اهل خانواده و دیگر گزینه های ناکارآمد و سفارشی، واقعیتِ به محاق رفتن پروژۀ تشان- لنده است؟
آیا زمان آن نرسیده است که مردمِ شهرستانهای بهمئی و لنده بویژه جوانانِ پرشور و شعور، در اسفند ۱۴۰۲ سنگین ترین پاسخ این مدیریتِ متوهم را بدهند ؟ قطعاً به ثمر رسیدن چنین پروژه هایی انرژی زیادی را می طلبد و انتطار می رود نماینده ای به مجلس فرستاده شود که آشنا وعجین شده با چنین پروژه های بزرگ و همچنین متخصص و متعهد به مردم در گذشته و حال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....