تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 15:13
کد خبر : 121792

تعیین تکلیف طرح سوت‌زنی و لایحه تجارت از اولویت‌های مهم کمیسیون قضایی مجلس

تعیین تکلیف طرح سوت‌زنی و لایحه تجارت از اولویت‌های مهم کمیسیون قضایی مجلس

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تعیین تکلیف طرح حمایت مالی از افشاگران فساد یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری خواهد بود که در حال حاضر در صحن علنی مجلس در حال بررسی است. اقتصاددان: موسی غضنفرآبادی تعیین تکلیف مبحث شرکت‌های تعاونی کتاب شرکت‌های لایحه تجارت را از دیگر اولویت‌های کمیسیون متبوع خود در

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تعیین تکلیف طرح حمایت مالی از افشاگران فساد یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری خواهد بود که در حال حاضر در صحن علنی مجلس در حال بررسی است.

اقتصاددان: موسی غضنفرآبادی تعیین تکلیف مبحث شرکت‌های تعاونی کتاب شرکت‌های لایحه تجارت را از دیگر اولویت‌های کمیسیون متبوع خود در سال جاری دانست و افزود: قانون تجارت قانون مهمی است و از مجلس هفتم در دستور کار قرار دارد، اما تاکنون وضعیت آن تعیین تکلیف نشده است.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به تحولات بسیار در روابط مختلف اجتماعی و اقتصادی داخلی و بین المللی شرکت‌ها لازم بود بازبینی لازم در قانون صورت گیرد و امیدواریم بتوانیم این مهم را در مجلس یازدهم به اتمام برسانیم و کار تجار و شرکت‌ها را تسهیل و جلوی برخی سوء استفاده‌ها را بگیریم تا مردم با خیال راحت بتوانند در شرکت‌ها سهام بخرند و در واقع فعالیت‌های شرکت‌ها منسجم تر، دقیق‌تر و قانونی‌تر انجام خواهد شد.

غضنفرآبادی با بیان اینکه لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرز‌های کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد و نهایی کردن این مهم هم یکی از اولویت‌های ما خواهد بود، گفت: در این لایحه چندین طرح و لایحه با موضوع مرتبط ادغام و تبدیل به لایحه تخصصی و قوی شده است و تلاش خواهیم کرد در سال جاری آن را نهایی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....