تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1402 - 15:35
کد خبر : 129075

تداوم روزهای بد برای طلا و بیت‌کوین!

تداوم روزهای بد برای طلا و بیت‌کوین!

امروز هر اونس طلا در حدود ۱۹۵۸٫۲۶ دلارمعامله شد، قیمت آتی طلا نیز در ۱۹۷۰٫۴۵ دلار در هر اونس ثابت بود. اقتصاددان: قیمت طلا در روز جمعه نوسان اندکی داشت.در حالی که طلا در این هفته شاهد نوسانات بزرگی بود، فلز زرد تا حد زیادی در محدوده معاملاتی محدودی که در ماه گذشته مشاهده شد

امروز هر اونس طلا در حدود ۱۹۵۸٫۲۶ دلارمعامله شد، قیمت آتی طلا نیز در ۱۹۷۰٫۴۵ دلار در هر اونس ثابت بود.

اقتصاددان: قیمت طلا در روز جمعه نوسان اندکی داشت.در حالی که طلا در این هفته شاهد نوسانات بزرگی بود، فلز زرد تا حد زیادی در محدوده معاملاتی محدودی که در ماه گذشته مشاهده شد باقی ماند، زیرا سیگنال‌های متفاوتی از سوی فدرال رزرو و اقتصاد آمریکا نشانه‌های کمی برای شکست در هر دو جهت ارائه می‌داد.

هر اونس طلا امروز هر اونس طلا ثابت و در حدود ۱۹۵۸٫۲۶ دلارمعامله شد، قیمت آتی طلا نیز در ۱۹۷۰٫۴۵ دلار در هر اونس ثابت بود. پیش بینی می‌شود که بازدهی این فلز در این هفته نسبت به هفته پیش بین ۰٫۱٪ و ۰٫۳٪ کاهش داشته باشد.

تداوم روزهای بد برای طلا و بیت‌کوین!

تداوم شرایط بد بیت کوین

پس از سقوط ارزش بیت کوین به زیر مرز۲۵ هزار دلاری در دو روز گذشته، قیمت بیت کوین در اوایل روز جمعه به ۲۵٫۴ هزار دلار بازگشت. در حالی که این بازگشت توسط معامله گران مورد استقبال قرار گرفت، دارندگان بیت کوین درک می کنند که شرایط بد در چشم انداز کوتاه مدت به پایان نرسیده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....