تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:36
کد خبر : 146547

تحصن الیاس نادران در صحن علنی مجلس

تحصن الیاس نادران در صحن علنی مجلس

  اقتصاددان : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به شیوه اداره صحن علنی مجلس و عدم اجازه به وی برای ابراز مخالفت با طرح انتخاباتی نمایندگان، تحصن و اعلام استعفاء کرد.  در جلسه علنی روز یکشنبه(۲۱ آبان ماه ) مجلس شورای اسلامی، الیاس نادران در جریان رسیدگی به طرح اصلاح بند

  اقتصاددان : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به شیوه اداره صحن علنی مجلس و عدم اجازه به وی برای ابراز مخالفت با طرح انتخاباتی نمایندگان، تحصن و اعلام استعفاء کرد.

 در جلسه علنی روز یکشنبه(۲۱ آبان ماه ) مجلس شورای اسلامی، الیاس نادران در جریان رسیدگی به طرح اصلاح بند (۱) ماده (۸۳) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان مخالف کلیات این طرح ثبت نام کرد که موفق به ابراز مخالفت خود نشد.

در ادامه وی در اعتراض به شیوه اداره صحن مجلس، درخواست استعفای خود را مطرح کرد و با تحصن در برابر جایگاه هیات رییسه، اعلام کرد تا زمانی که درخواست استعفاء وی پذیرفته نشود، به تحصن خود ادامه خواهد داد.

این تحصن یک ساعت طول کشید و در این مدت تعداد زیادی از نمایندگان با او صحبت کردند. در نهایت با وساطت حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس، نادران به تحصن خود پایان داد.

ماجرای تحصن نادران به بعد از تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح بند ۱ ماده ۸۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بر می‌گردد؛ بعد از تصویب این طرح، او لحظاتی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و انتقاد خود را از شیوه رسیدگی به این طرح و عدم اجازه برای مطرح شدن نظرات مخالفان در کلیات و جزییات بیان کرد و گفت: بنده برای پیگیری درخواست استعفای خود و در انتقاد به این شیوه اداره جلسه به تحصن می‌نشینم.

الیاس نادران پس از آنکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات طرح اصلاح بند ۱ ماده ۸۳ قانون اساسی موافقت کردند، برای لحظاتی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و انتقاد خود را از شیوه رسیدگی به این طرح و عدم اجازه برای مطرح شدن نظرات مخالفان در کلیات و جزییات اعلام کرد.

1728579 242 اقتصاددان نوشته

وی سپس اعلام کرد: بنده برای پیگیری درخواست استعفای خود و در انتقاد به این شیوه اداره جلسه به تحصن می‌نشینم.

نادران سپس در مقابل جایگاه هیات رییسه حاضر شد و بر روی زمین نشسته است و تعدادی از نمایندگان برای هدایت وی به صندلی‌اش، اطراف وی جمع شدند اما الیاس نادران به تحصن خود ادامه داده است.

1728580 965 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....