تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 17:59
کد خبر : 154199

پیش بینی قیمت سکه امروز 26 دی

تب هیجان سکه فروکش کرد

تب هیجان سکه فروکش کرد

فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر اگر پایین مرز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال برگشت به کانال ۳۰ میلیون تومان تقویت خواهد شد. اقتصاددان: بررسی هسته مرکزی بازار سکه امامی نشان می دهد در

فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر اگر پایین مرز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال برگشت به کانال ۳۰ میلیون تومان تقویت خواهد شد.

اقتصاددان: بررسی هسته مرکزی بازار سکه امامی نشان می دهد در دو روز ابتدای هفته جاری دو اقدام اخیر بانک مرکزی در خصوص طلا و سکه موجب شده تب هیجان از بازار کم شد و قیمت ها در سرازیر قرار بگیرند.

طبق خبرهای منتشر شده در اولین روز هفته محمد رضا فرزین، رئیس کل بانک‌مرکزی از آغاز ضرب سکه جدید و بدون تاریخ بانک‌مرکزی با هدف افزایش ذخایر طلای کشور خبر داد. مطابق اعلام رئیس کل بانک ‌مرکزی، سکه جدید بدون تاریخ ضرب و با طرح جدید در بازار عرضه خواهد شد. فرزین همچنین ظرفیت روزانه ضرب این سکه‌ها توسط بانک مرکزی را حدود ۲۰ هزار سکه اعلام کرد.

همچنین در روز یکشنبه بانک مرکزی در اقدام بعدی خود برای کنترل قیمت ها در بازار طلا در بخشنامه ای اعلام کرده بانکها حق ارائه گواهی سپرده به مشتریان در قبال دریافت شمش و مسکوکات طلا را ندارند.بورس کالا هم به این بخشنامه واکنش نشان داده و با هرگونه بازار طلا خارج از بورس مخالفت کرده است و در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴۰۰ هزار سرمایه‌گذار بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال دارایی بر مبنای طلا دارند.

در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه در حدود ۳۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید. فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر اگر پایین مرز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال برگشت به کانال ۳۰ میلیون تومان تقویت خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....