تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 21:25
کد خبر : 159411

بیمه مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند رایگان شد

بیمه مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند رایگان شد

اقتصاددان :  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوشش بیمه‌ای اجتماعی رایگان مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند از امروز خبر داد.  سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری آغاز اجرای مرحله نخست بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایر (مشمول ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی

اقتصاددان :  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوشش بیمه‌ای اجتماعی رایگان مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند از امروز خبر داد.

 سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری آغاز اجرای مرحله نخست بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایر (مشمول ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) که در سالن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور هادی بهداد؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد چکشیان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه بازنشستگی روستائیان و عشایران، برگزار شد، اظهار کرد: امروز به صورت نمادین طرح بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایر آغاز و اجرا خواهد شد.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم یکی از راهبردهای برنامه‌هایش موضوع تکافل اجتماعی بوده و در حوزه تکافل اجتماعی طی دو سال و نیم از تصدی دولت سیزدهم، اقدامات بایسته‌ای انجام شده است.

مرتضوی ادامه داد: تقویت بنیه نهادهای حمایتی، از جمله بهزیستی و کمیته امداد، یکی از برنامه‌های دولت بوده است. در این راستا، تلاش‌های صورت گرفته منجر به عدم وجود پشت نوبتی برای ورود به این دو نهاد حمایتی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ مستمری این گروه از جامعه ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در دو سال و نیم گذشته نیز حدود ۵۰۰ هزار نفر از افراد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته‌اند و همانطور که گفته شد پشت نوبتی‌های این دو مجموعه هم اکنون به صفر رسیده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....