تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 21:31
کد خبر : 79300

بی‌تفاوتی خریداران به شب عید بازار خودرو + جدول

بی‌تفاوتی خریداران به شب عید بازار خودرو + جدول

پرونده قیمت خودرو در دومین هفته اسفند ماه ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار بسته شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز با ثبات در بازار عرضه شدند. اقتصاددان: ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که هر سال در اسفند ماه شاهد رونق خرید و فروش در بازار

پرونده قیمت خودرو در دومین هفته اسفند ماه ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار بسته شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز با ثبات در بازار عرضه شدند.

اقتصاددان: ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که هر سال در اسفند ماه شاهد رونق خرید و فروش در بازار خودرو بوده ایم، اما امسال نوسان نرخ دلار از یک سو و انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات وین از سوی دیگر موجب شد تا بازار خودرو در بلاتکلیفی به سر ببرد. از سوی دیگر همه ساله در اسفندماه خودروسازان اقدام به عرضه خودرو با مدل سال بعد می کردند که این امر ترغیب خریداران و رونق در بازار را به همراه داشت. اتفاقی که امسال صورت نگرفت و تعهد و پیش فروش خودروسازان موجب شد تا عرضه خودرو با مدل سال آینده کنسل شود. اتفاقی که موجب شد تا خریدران نیز تمایلی برای خرید از خود نشان ندهند.

با این شرایط امروز هم پرتیراژهای ایران خودرو هم سایپایی‌ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» این هفته به ترتیب ۲۶۹ و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت داشتند و صندوقدار این خانواده یعنی «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار با مدل ۱۳۹۹ در بازار معامله می شوند.

خانواده سمند هم این هفته ثبات قیمت را تجربه کردند. «سمند LX با موتورEF7» بدون تغییر در بازار ۲۸۱ میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم با ثبات قیمت ۳۱۴ میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» در بازار بدون تغییر ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» هم با ثبات قیمت در بازار ۳۵۱ میلیون تومان به فروش رفت و «دنا پلاس توربو» هم در بازار ۴۹۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 بی‌تفاوتی خریداران به شب عید بازار خودرو + جدول

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....