تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 21:17
کد خبر : 99834

به احترام اربعین سکوت سیاسی اعلام شود

به احترام اربعین سکوت سیاسی اعلام شود

رئیس ائتلاف فتح عراق از همه نیرو‌های سیاسی این کشور خواست به احترام مراسم اربعین سکوت سیاسی و رسانه‌ای کنند.   هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح با توجه به وقایع اخیر در عراق، با صدور بیانیه‌ای از همه نیرو‌های سیاسی درخواست کرد که به احترام اربعین حسینی سکوت سیاسی و رسانه‌ای را اعلام کنند و

رئیس ائتلاف فتح عراق از همه نیرو‌های سیاسی این کشور خواست به احترام مراسم اربعین سکوت سیاسی و رسانه‌ای کنند.

 

هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح با توجه به وقایع اخیر در عراق، با صدور بیانیه‌ای از همه نیرو‌های سیاسی درخواست کرد که به احترام اربعین حسینی سکوت سیاسی و رسانه‌ای را اعلام کنند و تفرقه فکنی نکنند. او همچنین خواستار گفتمانی معتدل شد که باعث تجمع همه جناح‌های سیاسی شود.

به گزارش العهد، هادی العامری در ادامه افزود: «ابتکار مقتدی صدر شایسته قدردانی است و در لحظه حساسی انجام شد. ما خواستار همکاری همه نیرو‌های ملی برای مهار اثرات بحران و حرکت رو به جلو برای خروج از بن بست سیاسی هستیم.»

این در حالی است که روز دوشنبه، درپی کناره گیری مقتدی صدر، رئیس جریان صدر عراق از فعالیت‌های سیاسی حامیان او به سمت منطقه سبز بغداد یورش بردند و دیوار پارلمان این کشور را به آتش کشیدند. پس از آن در سراسر عراق حکومت نظامی اعلام شد و تمام مرز‌های عراق و ایران بسته شد.

پس از به خشونت کشیده شدن نآرامی‌ها مقتدی صدر در کنفرانسی از مردم عراق عذرخواهی کرده و از حامیان خود خواست مراکز دولتی را ترک کنند زیرا در این میان تنها عراق درحال آسیب دیدن است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....