تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 10:36
کد خبر : 132757

بنزین افزایش قیمت نخواهد داشت

بنزین افزایش قیمت نخواهد داشت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: من در خصوص افزایش قیمت بنزین چیزی نشنیده‌ام. در بودجه و برنامه هفتم هم من ندیدم. اگر قرار بر گران شدن باشد حتماً با مجلس هماهنگی صورت می‎گیرد و در کمیسیون مطرح می‌شود. من گران شدن بنزین را تایید نمی‌کنم. اقتصاددان: غلامحسین کرمی، دبیر اول کمیسیون برنامه و

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: من در خصوص افزایش قیمت بنزین چیزی نشنیده‌ام. در بودجه و برنامه هفتم هم من ندیدم. اگر قرار بر گران شدن باشد حتماً با مجلس هماهنگی صورت می‎گیرد و در کمیسیون مطرح می‌شود. من گران شدن بنزین را تایید نمی‌کنم.

اقتصاددان: غلامحسین کرمی، دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من در خصوص افزایش قیمت بنزین چیزی نشنیده‌ام. در بودجه و برنامه هفتم هم من ندیدم. اگر قرار بر گران شدن باشد حتماً با مجلس هماهنگی صورت می‎گیرد و در کمیسیون مطرح می شود. من گران شدن بنزین را تایید نمی‌کنم.

در خصوص بهبود اوضاع اقتصادی کشور از طریق بودجه ۱۴۰۲ این نماینده اظهار کرد: آقای رییس جمهور در بودجه امسال به دنبال همین موضوع بوده است که بتواند بحث تورم را کنترل کند. همچنین در تولید تاثیر داشته باشد. من نسبت به بودجه امسال در مقایسه با سال گذشته خوشبین‌تر هستم. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کرمی در مورد کاهش نرخ ارز در چند روز اخیر گفت: در کاهش قیمت ارز موضوعات درونی و بیرونی تاثیر دارد. امروز بحث واردات خودروهای کارکرده خارجی، سیاست بانک مرکزی باعث تغییراتی در قیمت ارز شده است.

وی در ادامه توضیح داد: بازار ما یک بازار روانی است. بنابراین اگر در بحث روانی کار کنیم، بازار را می‌توانیم، کنترل کنیم تا امنیت ایجاد شود. عمدتاً تصمیماتی که مدیران می‌گیرند و حرف‌هایی که می‌زنند، باعث ناسامانی می‎شود. بعضی وقت‌ها حرف ناپخته‌ای می‌زنند که تاثیرش بر بازار بسیار زیاد است. هماهنگی، پختگی و انسجام کامل در تیم اقتصادی دولت، می‌تواند تاثیرگذار باشد.

کرمی در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی گفت: من موافق نبودم. در شرایط امروز من مشکل را در یک وزارتخانه بودن نمی‎بینم. من اعتقاد دارم هر چه دولت کوچکتر شود و تقسیم کار و مدیریت خوبی صورت گیرد، شرایط بهتر می‎شود. اشکال در مدیریت قضیه است و هر چه دولت را بزرگتر بکنیم کنترلش سخت‌تر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....