تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 20:57
کد خبر : 77609

بلاتکلیفی رییس جدید فدراسیون تکواندو وکارشکنی ها

بلاتکلیفی رییس جدید فدراسیون تکواندو وکارشکنی ها

مشکلات موجود در فدراسیون تکواندو و جلوگیری از شایسته سالاری دریک ورزش پرطرفدار و مورد علاقه جوانان

ورزش تکواندو یکی از ورزشهای محبوب بین جوانان در ایران است و دومین ورزش رزمی بعد از جودو در آسیاست که با المپیکی شدن آن در سال ۲۰۰۰ جایگاه آن در بین رشته های ورزشی به طور چشمگیری افزایش یافت. این ورزش پرطرفدار و مدال آور در کشور می رفت تا از نظر مدیریتی جان تازه ای بگیرد و با انتخاب یکی از قهرمانان المپیک در صدر ریاست فدراسیون آن به رشد وبالندگی سالیان گذشته برسد.
با انتخاب هادی ساعی قهرمان ملی و المپیکی به ریاست فدراسیون، امید ها در دل نخبگان ، مربیان و پیشکسوتان و دوستداران این رشته که دچار بی مهری ها شده بودند شکل گرفت.اما بیش از ۴۰ روز است حکم این ورزشکار محبوب کشور از طرف وزارت ورزش امضا نمیشود .متاسفانه ریاست قبلی فدراسیون که درسالیان اخیر کارنامه ضعیفی داشته است از سوی وزیر ورزش اکنون به عنوان یکی از معاونت های وزارتخانه انتخاب گردیده است.به نظر میرسد دردوره ریاست محمد پولادگر بر فدراسیون بسیاری از صاحبنظران و سرمایه های تکواندو با رفتارهای سلیقه ای به حاشیه رانده شدند و رنکینگ این ورزش پر طرفدار به شدت در آسیا وجهان سقوط کرد.
اما آنچه جای سوال است اینکه چرا اکنون که یکی از قهرمانان و افتخار آفرینان تکواندو به ریاست فدراسیون انتخاب شده است با وی کارشکنی میکنند؟ رشته تکواندو یکی از رشته های پر درآمد و پولساز است که تحقیق و تفحص از فدراسیون از سوی مجلس و دیوان محاسبات میتواند به شفافیت و کارنامه این ورزش در بالندگی آن کمک کند تا بتواند جایگاه واقعی خودرا دوباره پیدا کند.
هنوز وزارت ورزش به درخواست بیش از ۶۰ تن از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته برای برون رفت از مشکل فعلی پاسخی نداده است و امید میرود که مشکل خودساخته فعلی به زودی حل شود تا منتخب جدید فدراسیون بتواند با فراغ بال و با استفاده از همه ظرفیت های تکواندو و نخبگان این رشته بار دیگر این ورزش پر طرفدار را به اوج برگردانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....