تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 0:51
کد خبر : 159461

بد اخلاقی تا کی و کجا ؟

بد اخلاقی تا کی و کجا ؟

یادداشت یکی از مخاطبان سایت خبری اقتصاد دان به شایعه های که از طرف تیم رسانه بزرگواری به حمایت مهندس هاشمی پور از بزرگواری منتشر کردند واکنش نشان داد متن پیام بدین شرح است متأسفانه تیم رسانه‌ای یکی از کاندید ها در اقدامی عجیب و غیر اخلاقی اعلام داشته که حاج عدل هاشمی پور از

یادداشت یکی از مخاطبان سایت خبری اقتصاد دان به شایعه های که از طرف تیم رسانه بزرگواری به حمایت مهندس هاشمی پور از بزرگواری منتشر کردند واکنش نشان داد

متن پیام بدین شرح است

متأسفانه تیم رسانه‌ای یکی از کاندید ها در اقدامی عجیب و غیر اخلاقی اعلام داشته که حاج عدل هاشمی پور از ایشان حمایت نموده است.
کجای دنیا دیده و یا شنیده اید کسی که خود بانی حذف رقیب در عرصه رقابت است اعلام بدارد که او به طرفداران من پیوسته و از من حمایت می کند.
فرزندان حاج عدل هاشمی پور صراحتا اعلام کرده اند که پیوستن و اعلام حمایت هاشمی پور به ایشان کذب محض است و دروغی بیش نیست اما گویا تزلزل افتاده در اردوگاه آنها موجب راه اندازی چنین دروغ بزرگی شده است.
قطع به یقین بدانید ، اولاً گوشی حاج عدل هاشمی پور بیش از یک هفته است که خاموش می باشد و پاسخگویی هیچ کدام از تماس گیرنده ها نیست و همچنان مشغول رفع تهمت و افترا یی است که به وارد کردند و اورا ناجوانمردانه از عرصه رقابت حذف نموده اند ، همان هایی که در مجالس خصوصی هم به تکرار افترا ها مشغول بوده و از چسباندن وصله جدید هم ابایی ندارند.
ایکاش کمی از آن همه صداقت که ندا می دهند در رفتار و گفتار و کردار شان مشاهده می شد اما دریغ و صد دریغ که از آنچه می گویند تا آنچه وجود دارد فاصله زیادی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....