تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 11:54
کد خبر : 132413

بازگشت امید به بازار طلا!

بازگشت امید به بازار طلا!

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، پس از هفته‌ها بازیگران خرد بازار طلا نسبت به این بازار در روزهای آتی دید مثبتی پیدا کردند. اقتصاددان: امید به روزهای خوب مجدداد به بازار طلا بازگشته است، اما در حالی که قیمت ها در هفته فرصتی برای بالاتر رفتن دارند، نه تحلیلگران وال استریت و

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، پس از هفته‌ها بازیگران خرد بازار طلا نسبت به این بازار در روزهای آتی دید مثبتی پیدا کردند.

اقتصاددان: امید به روزهای خوب مجدداد به بازار طلا بازگشته است، اما در حالی که قیمت ها در هفته فرصتی برای بالاتر رفتن دارند، نه تحلیلگران وال استریت و نه سرمایه گذاران خرده فروشی انتظار ندارند که شاهد یک جهش بزرگ باشند.

دانیل پاویلونیس، استراتژیست ارشد بازار در RJO Futures، در این باره تاکید: اگرچه داده‌های ضعیف تورم همچنان از قیمت طلا حمایت می کند، دلایل خوبی وجود دارد که چرا سرمایه گذاران باید در این سطوح محتاط باشند.

او افزود که بسیاری از سرمایه گذاران همچنان در انتظارند تا فدرال رزرو اعلام کند که آماده توقف افزایش نرخ بهره است یا خیر؟

پاویلونیس در ادامه تصریح کرد که وقتی مشخص شود فدرال رزرو افزایش نرخ بهره تمام شده است، طلا به راحتی می تواند رشد کند.

در عین حال، بسیاری از تحلیلگران نسبت به طلا خوش‌بین هستند. شاخص دلار آمریکا نیز در این ایام در بدترین دوره خود از ماه نوامبر تا کنون قرار دارد.

بازگشت امید به بازار طلا!

این هفته، ۲۰ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان یک تساوی وجود داشت و نه تحلیلگر، معادل ۴۵ درصد، به ترتیب افزایش قیمت‌ها و کاهش قیمت‌ها در هفته راپیش‌بینی کردند. دو تحلیلگر معادل۱۰ درصد نیز بازار را کم نوسان دیده‌اند.

در نظرسنجی خرده فروش‌ها هم ۵۹۲ نفر شرکت کرده‌اند. از این تعداد، ۳۶۳ نفر معادل ۶۱ درصد بازار طلا را افزایشی، ۱۴۸ نفر یا ۲۵ درصدآن را کاهشی و۱۴ درصد هم کم‌نوسان ارزیابی کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....