تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 11:35
کد خبر : 149198

پیش بینی قیمت سکه امروز 14 آذر

بازار متزلزل سکه پس از ریزش دیشب طلا

بازار متزلزل سکه پس از ریزش دیشب طلا

قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته به فرمان قیمت طلای جهانی حرکت کرد.در بازار امروز سکه بازان روند حرکتی سکه را چگونه پیش بینی کرده اند؟ اقتصاددان: قیمت طلای جهانی روز دوشنبه دونیمه متفاوت را تجربه کرد.قیمت اونس طلا بامداد دوشنبه به سمت مرز ۲۱۰۰ دلار خیز برداشت و تا نزدیک محدوده ۲۰۱۴۵ دلار

قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته به فرمان قیمت طلای جهانی حرکت کرد.در بازار امروز سکه بازان روند حرکتی سکه را چگونه پیش بینی کرده اند؟

اقتصاددان: قیمت طلای جهانی روز دوشنبه دونیمه متفاوت را تجربه کرد.قیمت اونس طلا بامداد دوشنبه به سمت مرز ۲۱۰۰ دلار خیز برداشت و تا نزدیک محدوده ۲۰۱۴۵ دلار بالا رفت اما در ادامه روز آرایش نزولی به خود گرفت و از بالاترین رکورد خود در اوت ۲۰۲۰ عقب نشینی کرد و در محدوده ۲۰۲۷ دلار قرار گرفت. البته در زمان نگارش این گزارش قیمت طلای جهانی ۲۰۳۸ دلار بود.

فعالان اقتصادی درباره رکوردشکنی طلا می گفتند پس از اظهارات روز جمعه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو معامله‌گران سخنان پاول زمینه‌ساز چرخش به سمت کاهش نرخ بهره و افت شاخص دلار و بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا تعبیرکردند.

بازار سکه هم دیروز سکه بازان با شوک روانی قیمت اونس طلا جسارت پیدا کردند. طبق ادعای معامله‌گران قیمت سکه امامی دیروز تقریباً ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر از روز قبل معامله شد و به ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیداما عصر دیروز با ریزش قیمت طلا، نرخ سکه هم اصلاح شد و با ۲۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به یک شنبه رنج بود.در معاملات پشت خطی دوشنبه شب هم قیمت سکه تا نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان پایین آمد.

پیشکسوت های بازار می گویند حمایت ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سکه اهمیت زیادی دارد و درصورتی‌که این حمایت از دست برود احتمال عقب‌نشینی تا مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد . از سوی دیگر سکه در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد که اگر به آن برسد در مرحله بعد برای فتح کانال ۳۰ میلیون تومان تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....