تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 20:02
کد خبر : 157038

اینترنت؛ رکورد دار تورم!

اینترنت؛ رکورد دار تورم!

افزایش ۳۴ درصدی قیمت اینترنت همه داستان‌های تورم سر به فلک کشیده اینترنت در پی تصمیم ماه قبل وزارت ارتباطات در تغییر قیمت اینترنت رقم خورد که این تصمیم با جهش قیمتی ۳۴ درصدی به‌دنبال درخواست اپراتور‌ها برای افزایش تعرفه اینترنت رخ داد. مرکز آمار ایران پس از پایش وضعیت تورم ماهانه، اعلام کرد که

افزایش ۳۴ درصدی قیمت اینترنت همه داستان‌های تورم سر به فلک کشیده اینترنت در پی تصمیم ماه قبل وزارت ارتباطات در تغییر قیمت اینترنت رقم خورد که این تصمیم با جهش قیمتی ۳۴ درصدی به‌دنبال درخواست اپراتور‌ها برای افزایش تعرفه اینترنت رخ داد. مرکز آمار ایران پس از پایش وضعیت تورم ماهانه، اعلام کرد که «ارتباطات» با ۸.۵ درصد در صدر قرار دارد. در جایگاه دوم با فاصله قابل توجهی «انواع گوشت قرمز و سفید» ایستاده که تورم ماهانه آن ۵.۵ درصد بوده است. در رتبه بعدی نیز «میوه و خشکبار» قرار دارد که ۴.۳ درصد تورم داشته است.
شاید فکرش را نمی‌کردیم که «اینترنت» هم یک روز در آمار مرکز آمار ایران، در کنار نرخ تورم گوشت قرمز و سفید و میوه و برنج و روغن بیاید. اما حالا می‌بینیم که اینترنت نه تنها در این جدول قرار گرفته بلکه رکورددار نرخ تورم در دی ماه شده و با رشد ۸.۵ درصدی به عنوان سنگین‌ترین تورم ماهانه در سبد مصرفی خانوار‌ها در این ماه قرار گرفته است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....