تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 10:30
کد خبر : 156128

ایرج جمشیدی، روزنامه نگار اقتصادی ایران

ایرج جمشیدی، روزنامه نگار اقتصادی ایران

دکتر محمد رسولی ( دانش آموخته ی حقوق اقتصادی )  و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : استاد فقید ایرج جمشیدی، روزنامه نگار نو گرا بود که با پوشش اخبار اقتصادی و پخش خبرهای مربوط به فعالیت های اقتصادی، فضای رخوت زده و رکود خبری را می شکست و جوشش و

دکتر محمد رسولی ( دانش آموخته ی حقوق اقتصادی )  و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : استاد فقید ایرج جمشیدی، روزنامه نگار نو گرا بود که با پوشش اخبار اقتصادی و پخش خبرهای مربوط به فعالیت های اقتصادی، فضای رخوت زده و رکود خبری را می شکست و جوشش و پویش و فعالیت و انگیزه و امید به فعالان اقتصادی می بخشید.

مردی نستوه و سترگ‌ با روحی بزرگ که آزردگی های بسیار روزگار او را از پای نینداخته و بر عکس و با شگفتی روحیه ی شاد و نشاط اور در وی پدید آمده بود که همگان را سر شوق می آورد و به کوشش تشویق می کرد.
مردی شاد که اکنون با رفتنش شادی را از ما برده و خاطرات او به یادگار نزد ما مانده و حسرت کم دیدنش بر دل سوگوارمان نشسته است.

وی با وجود امکانات کم، کارهای بزرگ کرد و با وجود انواع محدودیت ها و مشکلات به سهم خود نقش بسیار موثر مثبت بر اقتصاد ایران از طریق کار رسانه ای در نشر اخبار اقتصادی داشت.

مردی که علاوه بر ایجاد تحرک اقتصادی با فعالیت تخصصی رسانه ای و بطور مشخص، تاسیس روزنامه ی اختصاصی اقتصادی، در دیگر جبهه ها از جمله فرهنگی، ورزشی ،اجتماعی و …هم نقش ممتازی داشت.
افسوس، روزگار غدار زود هنگام و ناگهانی او را از ما گرفت !

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهنام ملکی پنجشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

استاد جمشیدی شخصیت والایی داشت نامش جاودان روحش شاد

صدرا پنجشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

روح شان شاد. انسان بزرگی بودند

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....