تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 9:55
کد خبر : 84268

انتقادات صریح قالیباف از کارشکنی در صدور مجوزها

انتقادات صریح قالیباف از کارشکنی در صدور مجوزها

انتقادات صریح قالیباف از کارشکنی در صدور مجوزها: چه معنی دارد بعد از صدور مجوز، ناگهان کسی پیدا می‌شود و جلوی ادامه کار را می‌گیرد؟ اقتصاددان: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در صحن علنی: درگاه ملی صدور مجوزها آغاز به کار کرده است، اما بدانیم هنور برای مردم ثمری نداشته است و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف

انتقادات صریح قالیباف از کارشکنی در صدور مجوزها: چه معنی دارد بعد از صدور مجوز، ناگهان کسی پیدا می‌شود و جلوی ادامه کار را می‌گیرد؟

اقتصاددان: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در صحن علنی: درگاه ملی صدور مجوزها آغاز به کار کرده است، اما بدانیم هنور برای مردم ثمری نداشته است و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف با چالش جدی مواجه‌اند.

در یک مورد، سرمایه‌گذار پس از دو سال همهٔ مجوزها را گرفته و مشکلات را حل کرده و در بالاترین سطوح و حتی در دولت مجوزهایش صادر شده، حتی زمین به این سرمایه گذارواگذار شده و ده‌ها میلیارد سرمایه‌گذاری انجام شده و به‌دنبال جذب سرمایه خارجی است اما ناگهان یکی پیدا شده که به او گفته باید یک موضوع دوباره بررسی شود.

این چه معنی دارد؟ اگر در کار او مشکلی بود، چرا زمین پروژه به نام او شد و سند برایش صادر شد؟ ما وظیفه داریم امنیت سرمایه‌گذاری را تأمین کنیم. ما به‌دنبال سهولت و شفافیت در صدور مجوزها هستیم.

شایسته نیست رتبهٔ کشور ما برای راه‌اندازی کسب‌وکارها سه‌رقمی و در جهان در جایگاه ۱۲۷ باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....