تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 20:49
کد خبر : 155127

انتصاب نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ( ISIC) دردانشگاه پیام نور

انتصاب نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ( ISIC) دردانشگاه پیام نور

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان  ISIC در ایران ( با پشتیبانی سازمان بین المللی یونسکو ) با صدور حکمی دکتر دانیال داودی راد را به عنوان نماینده این سازمان در دانشگاه پیام نور منصوب نمودند. نظر به اینکه از ابتدای بهمن ماه سال  جاری و با همت و تلاش دفتر نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان  ISIC در ایران ( با پشتیبانی سازمان بین المللی یونسکو ) با صدور حکمی دکتر دانیال داودی راد را به عنوان نماینده این سازمان در دانشگاه پیام نور منصوب نمودند. نظر به اینکه از ابتدای بهمن ماه سال  جاری و با همت و تلاش دفتر نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC  در ایران  زیرساخت و امکان صدور کارت رسمی و بین المللی ISIC   و ITIC  ( دارای اعتبار جهانی ) برای کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان کلیه شعب داخلی و خارجی دانشگاه پیام نور فراهم شده است  ، جناب اقای دکتر محمد رضا شمشیرگر نماینده  رسمی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC  در ایران با هدف تداوم همکاری هرچه بیشتر بین سازمان بین المللی دانشگاهیان و دانشگاه پیام نور  جناب آقای دکتر دانیال داودی راد را به عنوان  مشاور سازمان و نماینده ISIC  در دانشگاه پیام نور و شبکه دانشگاههای مجازی کشور منصوب نمود.

بر اساس این گزارش در بخشی از این حکم آمده است : با توجه به توانمندی، شایستگی  و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور بین الملل ، آموزش و دیپلماسی علمی  که همواره با تفکر علمی و مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی گام برداشته اید و با توکل به ایزد منان و تعاملات  هوشمندانه حضرتعالی با کلیه مراکز و شعب دانشگاه های پیام نور داخل و خارج از کشور و خدمت رسانی به اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان آن دانشگاه موفق و موید باشید.

به گزارش اقتصاددان  به نقل از روابط عمومی دفتر سازمان دانشگاهیان در ایران   دانیال داودی راد از سال ۹۸ تا کنون مسئول نمایندگی دانشگاه پیام نور در کشور ترکیه می باشد  و از این پس به عنوان رابط و نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC  در دانشگاه پیام نور نیز خدمت خواهد نمود .

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان ISIC در سال ۱۹۵۳ تأسیس شده و در حال حاضر در بیش از ۱۳۵ کشور دنیا دارای نمایندگی است و به‌عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و مرکز مدیریت کارت‌های اعتباری و شناسایی  بین‌المللی دانشگاهیان در سراسر جهان شناخته می‌شود.  این سازمان از سال ۱۹۶۸ مورد تائید و حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) قرار گرفته و همچنین عضوی از کنفدراسیون جهانی سفرهای آموزشی (WYSE Travel Confederation)  است کارت‌های ISIC و ITIC   صادر شده از سوی سازمان بین‌المللی دانشگاهیان تنها کارت‌های شناخته‌شده بین‌المللی پیرامون احراز هویت جامعه دانشگاهی در سراسر جهان هستند.

مقر مرکزی سازمان  ISICدر آمستردام هلند بوده ولی قوانین، توافقنامه‌ها و دستورالعمل با ارجاع به قوانین اتحادیه اروپا و در موارد خاص کشور دانمارک تدوین و ابلاغ می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....