تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 11:58
کد خبر : 136325

امیر میرمنصف مدیرعامل بهمن موتور شد

امیر میرمنصف مدیرعامل بهمن موتور شد

میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسئولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از گروه بهمن، امیر میرمنصف به مدیرعاملی بهمن موتور منصوب شد. وی پیش از این معاون فروش و خدمات

میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسئولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از گروه بهمن، امیر میرمنصف به مدیرعاملی بهمن موتور منصوب شد. وی پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسؤلیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مواد و متالوژ از دانشگاه علم و صنعت است. میرمنصف فعالیت خود را از سطح کارشناسی در شرکت ایساکو آغاز کرده و سابقه حضور به عنوان معاونت، نایب رئیسی و ریاست را در مجموعه‌های سایپا، پارس خودرو، ایران خودرو و مزدا یدک و گروه بهمن را در کارنامه خود دارد.

میرمنصف در گروه بهمن تجربه عضویت در هیأت مدیره سیباموتور و بهمن لیزینگ را در کارنامه خود دارد.

بهمن موتور بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی است که این شرکت با تولید انواع وانت، سواری و خودروهای SUV و همچنین پیکاپ شناخته می‌شود.

در پی پایان یافتن دوره مسئولیت محمد ضرابیان، از این پس امیر میرمنصف مأموریت مدیریت و توسعه بهمن موتور را بر عهده خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....