تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 12:21
کد خبر : 128469

افشاگری شهردار تهران در مورد هتل ۳۰ طبقه در ولنجک

افشاگری شهردار تهران در مورد هتل ۳۰ طبقه در ولنجک

شهردار تهران در رابطه با مراحل صدور مجوز هتل ۳۰ طبقه در ولنجک تهران توضیحاتی ارائه داد و گفت: ما تأکید داشتیم که مجوز را در صورت تأیید مرکز تحقیقات ساختمان صادر خواهیم کرد. در واقع ما نظر سخت گیرانه‌ای را در مورد این هتل اعمال کردیم. اقتصاددان: علیرضا زاکانی در مورد انتقادهای که پیرامون

شهردار تهران در رابطه با مراحل صدور مجوز هتل ۳۰ طبقه در ولنجک تهران توضیحاتی ارائه داد و گفت: ما تأکید داشتیم که مجوز را در صورت تأیید مرکز تحقیقات ساختمان صادر خواهیم کرد. در واقع ما نظر سخت گیرانه‌ای را در مورد این هتل اعمال کردیم.

اقتصاددان: علیرضا زاکانی در مورد انتقادهای که پیرامون ساخت هتل ۳۰ طبقه در ولنجک و طرح ادعای صدور مجوز این هتل از سوی کمیسیون ماده ۵ شهرداری ، توضیح داد: در باره این هتل سازمان زمین شناسی اعلام کرد که روی گسل قرار دارد و نباید ساخته شود اما مراجع دانشگاهی که مهم ترین آنها از اساتید دانشگاه امیر کبیر بودند در کمیسیون ماده ۵ حضور یافته و از آن دفاع کردند. آنها گفتند که نوع سازه هتل تاب آوری در برابر زلزله را دارد.

شهردار تهران افزود: با اینکه دفاع کاملی از سوی این اساتید دانشگاهی صورت گرفت، باز هم ما تأکید کردیم که مجوز را در صورت تأیید مرکز تحقیقات ساختمان صادر خواهیم کرد. در واقع ما نظر سخت گیرانه ای را در مورد این هتل اعمال کردیم.

زاکانی با بیان اینکه از نظر ما مطلوب است که تهران هتل ۳۰ طبقه داشته باشد،‌تصریح کرد : با این حال تاکید داشتیم که در صورت صدور مجوز مرکز تحقیقات ساختمان، دیگر مجوزهای لازم صادر خواهد شد اما دلم می سوزد که این موضوع به گونه دیگری مطرح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....