تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 21:24
کد خبر : 110293

افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت هایما S7 پلاس در کمتر از ۲۴ ساعت + جدول

افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت هایما S7 پلاس در کمتر از ۲۴ ساعت + جدول

رصد بازار خودرو از افزایش ۷ تا ۵۰ میلیونی پرطرفدارهای ایران خودرو در یک روز حکایت دارد. اقتصاددان: تداوم افزایش نرخ دلار در بازار موجب شد تا قیمت خودرو شکل فضایی به خود گیرد بطوریکه در کمتر از ۲۴ ساعت «هایما S7 پلاس» در بازار رشدی ۵۰ میلیونی را ثبت کرد. با پاره شدن افسار

رصد بازار خودرو از افزایش ۷ تا ۵۰ میلیونی پرطرفدارهای ایران خودرو در یک روز حکایت دارد.

اقتصاددان: تداوم افزایش نرخ دلار در بازار موجب شد تا قیمت خودرو شکل فضایی به خود گیرد بطوریکه در کمتر از ۲۴ ساعت «هایما S7 پلاس» در بازار رشدی ۵۰ میلیونی را ثبت کرد. با پاره شدن افسار قیمت خودرو در بازار این روزها فعالان بازار خودرو سعی می کنند دلیلی درباره این رشد اعلام نکنند و رشد قیمت به بازار را تنها به جابجایی اعداد و رقم نسبت دهند. نسبتی که به معنی آن است که بازار خودرو هر روز سرگردان تر از روز گذشته می شود و امکان پیش بینی را فعالان این بازار گرفته است.

فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که رکود به وجود آمده در بازار این روزها بیش از پیش عمیق شده و خریداران تنها نظاره گر این بازار آشفته هستند و تنها جابجا شدن قیمت ها را رصد می کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی در بازار ۴۱۰ میلیونی شد. «هایما S7پلاس» هم با ثبت یک رکورد جدید در بازار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد ۵۰ میلیونی را ثبت کرد.

از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» افزایش ۱۰ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۵۶۳ میلیون تومان رسید. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز با افزایش پنج تا ۱۵ میلیونی در بازار داشتند. با این شرایط «دنامعمولی» امروز ۵۰۸ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۶۵۹ میلیون دست به دست شد.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم با افزایش ۷ میلیونی راهی بازار شد و ۵۳۲ میلیون قیمت گذاری شد.

 افزایش 50 میلیون تومانی قیمت هایما S7 پلاس در کمتر از 24 ساعت + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....