تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 19:13
کد خبر : 63955

افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی وام ازدواج زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی

افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی وام ازدواج زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه‌بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است. اقتصاددان:  انسیه خزعلی در آیین گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و پنجمین همایش ملی نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه‌بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.

اقتصاددان:  انسیه خزعلی در آیین گرامی‌داشت روز جهانی زنان روستایی و پنجمین همایش ملی نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار اظهارداشت: نرخ باسوادی و تحصیلات تکمیلی در روستاها و عشایر رو به رشد است و به ۸۳ درصد نزدیک شده است و نرخ بیکاری در روستاها بسیار کاهش داشته است.
خزعلی با بیان اینکه بازماندگان از تحصیل و ترک‌تحصیل در عشایر و روستاییان موضوع مهمی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود، ادامه داد: به این منظور خوابگاه‌های شبانه‌روزی، روستا مرکزی و آموزش مجازی از اقداماتی است که انجام شده و امکاناتی مانند گوشی هوشمند و تبلت در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان عشایری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه زنان روستایی در بخش مدیریتی در شورای روستاها، دهداری‌ها و بخشداری‌ها حضور فعال دارند، افزود: باید به دنبال نمایشگاه‌های دائمی برای فروش و عرضه محصولات زنان روستایی و عشایری باشیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در رابطه با بیمه تامین اجتماعی زنان روستایی گفت: موضوع بیمه برای زنان سرپرست خانوار را پیگیری کرده‌ایم و مقدمات کار فراهم شده است تا این زنان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.
خزعلی درخصوص اعطای وام ازدواج به روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند
۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه‌بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....