تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 14:09
کد خبر : 117329

افزایش قیمت طلا به ۱۸۳۰ دلار در بازارهای جهانی

افزایش قیمت طلا به ۱۸۳۰ دلار در بازارهای جهانی

قیمت طلا پس از چند روز ریزش در بازارهای جهانی روز چهارشنبه مجددا روند صعودی خود را در پیش گرفته و به بالای ۱۸۳۰ دلار افزایش یافت.   بر اساس این گزارش، قیمت طلا پس از انتشار شاخص قیمت تولید در چین که نشان دهنده بهبود وضع اقتصادی در دومین اقتصاد جهان است، روندی افزایشی

قیمت طلا پس از چند روز ریزش در بازارهای جهانی روز چهارشنبه مجددا روند صعودی خود را در پیش گرفته و به بالای ۱۸۳۰ دلار افزایش یافت.

 

بر اساس این گزارش، قیمت طلا پس از انتشار شاخص قیمت تولید در چین که نشان دهنده بهبود وضع اقتصادی در دومین اقتصاد جهان است، روندی افزایشی به خود گرفته و به نظر می رسد از اثرات نامطلوب تصمیمات اخیر فدرال رزرو روی این فلز گرانبها تا حدی فاصله گرفته است.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا پس از چند روز، سرانجام کاهش یافته و به کانال ۱۰۴ بازگشته است که همین موضوع نیز به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی کمک شایانی کرده است.

 

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

افزایش قیمت طلا به ۱۸۳۰ دلار در بازارهای جهانی| هدف بعدی قیمت کجاست؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار   ،   قیمت طلا پس از رسیدن به کف کانال نزولی خود موفق به افزایش مجدد قیمت در بازه ساعتی شده و مقاومت ۱۸۲۰ دلاری خود را پست سر گذاشته است. در حال حاضر به نظر می رسد قیمت همچنان روند صعودی خود را حفظ نموده و به حرکت خود به سمت بخش بالایی کانال فعلی حرکت کند.

RSI۱۴ نیز در بازه ۴۰ الی ۶۰ در حرکت بوده که در صورت حرکت به سمت بالای ۶۰، می توان نسبت به افزایش قیمت طی روزهای آتی نسبتا مطمئن بود. در صورت ادامه روند صعودی آغاز شده، مقاومت بعدی قیمت طلا روی ۱۸۵۰ دلار خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....