تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 10:21
کد خبر : 130280

افزایش امیدها نسبت به بیت کوین

افزایش امیدها نسبت به بیت کوین

دارندگان بیت کوین در حال حاضر به افزایش قیمت بیشتر این رمزارز خوشبین هستند، اما اگر بیت کوین حمایت ۳۰هزار دلاری را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا ۲۴ دلار وجود دارد. اقتصاددان: داده های آمریکا در این هفته شامل سفارش های جدید برای کالاهای بادوام، داده های مسکن، برداشت نهایی وزارت بازرگانی از

دارندگان بیت کوین در حال حاضر به افزایش قیمت بیشتر این رمزارز خوشبین هستند، اما اگر بیت کوین حمایت ۳۰هزار دلاری را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا ۲۴ دلار وجود دارد.

اقتصاددان: داده های آمریکا در این هفته شامل سفارش های جدید برای کالاهای بادوام، داده های مسکن، برداشت نهایی وزارت بازرگانی از تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول است.

در دو روز گذشته پیامدهای بحران اخیر روسیه بر بازارهای جهانی سایه انداخته است و تاحدودی سیاست‌ای تهاجمی فدرال رزرو را به حاشیه رانده است. دیروز طلا تقویت شد و نسبت به کف سه ماهه خود، در نقطه بالاتری قرار گرفت.

دیروز هر اونس طلا با ۰٫۱ درصد افزایش به ۱۹۲۲٫۳۹ دلار رسید.

افزایش امیدها نسبت به بیت کوین

خوش‌بینی به آینده بیت کوین

قیمت بیت کوین بازار را به حالت بازیابی سوق داده است، به طوری که بسیاری از آلتکوین ها صعودهای قابل توجهی را نشان می دهند. معدود ارزهای دیجیتالی که بیشترین بهره را از این امر بردند، همانهایی بودند که به عنوان جایگزینی برای بیت کوین ساخته شدند و از کد آن جدا شده بودند.

دارندگان بیت کوین در حال حاضر به افزایش قیمت بیشتر خوشبین هستند، اما اگر بیت کوین حمایت ۳۰هزار دلاری را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا ۲۴ دلار وجود دارد.

افزایش امیدها نسبت به بیت کوین

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....