تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 10:19
کد خبر : 146804

اعظمی: رژیم صهیونیستی فرقی با آلمان نازی ندارد

اعظمی: رژیم صهیونیستی فرقی با آلمان نازی ندارد

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: با همت جوانان مسلمان فلسطینی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفته است. این رژیم غاصب و اشغالگر بوده و فرقی با آلمان نازی ندارد. اقتصاددان: ذبیح الله اعظمی، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: با همت جوانان مسلمان فلسطینی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفته است. این رژیم غاصب و اشغالگر بوده و فرقی با آلمان نازی ندارد.

اقتصاددان: ذبیح الله اعظمی، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیان کرد: بنده دوره تحصیلی خود در مقطع دکتری را در اروپا گذراندم. بنده از ساحل نرماندی در فرانسه که محل شکست آلمان نازی بود تا شهر ایپر در بلژیک را بازدید کردم. از شهرهای مختلف آلمان به ویژه برلین نیز بازدید داشتم و در برلین نیز از موزه هولوکاست بازدید داشتم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز سوالم از کشورهای اروپایی این است که  آیا حاضر هستند یک موزه را به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان اختصاص دهند؟ همه جنایت‌هایی که خودشان ادعا می‌کنند که آلمان نازی بر سر آنان آورده، امروز رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه آورده است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در عین اینکه شاهد تخریب غزه از سوی رژیم صهیونیستی در سایه سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر هستیم اما از نظر بنده امروز با همت جوانان مسلمان فلسطینی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفته است؛ از سوی دیگر برای افکار عمومی دنیا روشن شد که این رژیم غاصب و اشغالگر بوده و فرقی با آلمان نازی ندارد. از نظر بنده حماس و فلسطین پیروز شد.

وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که حدود نیم میلیون نفر در لندن تجمع کرده و فریاد حمایت از مردم فلسطین سرمی‌دهند؛ یعنی افکار جهانی پی برده اند که رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر است؛ این یعنی پیروزی حماس. بنده در اروپا با افراد مختلفی تعامل داشتم. به عقیده بنده اروپایی ها از شر صهیونیست‌ها خود را خلاص کردند و آنها را آوردند و بیخ گوش مسلمانان گذاشتند.

وی افزود: متاسفانه مسلمانان نیز تا به امروز هیچ جمع بندی نداشتند که بسیج شده و مقابل این رژیم بایستند. به قول حضرت امام (ره) اگر کشورهای اسلامی متحد شده و در مقابل این رژیم می ایستادند، اگر هر کشوری یک سطل آب می‌ریخت تا به امروز این رژیم نابود شده بود. دنیای عرب باید مانند ترانه زیبایی که جولیا پتروس می‌خواند متحد شود. البته فعلا شرایط جوری رقم خورده تا برخی از کشورهایی که قصد داشتند تا با اسرائیل رابطه برقرار کنند، عقب بنشینند. مسیر قطع ارتباط با این رژیم باید ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....