تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 21:32
کد خبر : 128650

اظهارات مهم وزیر کشور درباره اربعین و انتخابات

اظهارات مهم وزیر کشور درباره اربعین و انتخابات

اقتصاددان  :  وزیر کشور بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات از اولویت‌های کاری مهم استانداران در سال جاری است. احمد وحیدی روز دوشنبه در نشست مشترک استانداران که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و

اقتصاددان  :  وزیر کشور بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات از اولویت‌های کاری مهم استانداران در سال جاری است.

احمد وحیدی روز دوشنبه در نشست مشترک استانداران که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، برگزار شد، در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و اظهار داشت: در این ارتباط برخی استان های مرزی در غرب کشور به صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان ها نیز لازم است به این استان ها یاری برسانند.

وزیر کشور برگزاری راهپیمایی منظم، زمان‌بندی شده و سازمان یافته اربعین را از دیگر برنامه های مهم این وزارتخانه خواند و افزود: اقدامات و برنامه های دست اندرکاران اجرایی برای اعزام زایران باید از مبداء شروع شود.

وحیدی همچنین بر توجه استانداران به آسیب های اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: در این ارتباط نیز فعال کردن ظرفیت های مردمی اهمیت ویژه ای دارد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....