تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 21:04
کد خبر : 149269

اطلاعات و دارایی کاربران در صرافی‌های داخلی در خطر است؟

اطلاعات و دارایی کاربران در صرافی‌های داخلی در خطر است؟

 امنیت اطلاعات و دارایی کاربران در صرافی‌های رمز ارز داخلی، در نگاه عمومی شاید با کمی ابهام همراه باشند. در میزگردی با حضور امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس به این موضوع پرداخته ایم. حواشی مختلفی که پیرامون صرافی‌های رمز ارز داخلی رخ می‌دهند، اهمیت امنیت

 امنیت اطلاعات و دارایی کاربران در صرافی‌های رمز ارز داخلی، در نگاه عمومی شاید با کمی ابهام همراه باشند. در میزگردی با حضور امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس به این موضوع پرداخته ایم.

حواشی مختلفی که پیرامون صرافی‌های رمز ارز داخلی رخ می‌دهند، اهمیت امنیت کاربران و عدم وجود ابهام در این باره را بسیار پررنگ می‌کنند. بخشی از این امنیت به اطلاعاتی بر می‌گردد که در زمان احراز هویت ثبت می‌شوند و بخشی به بحث امنیت دارایی در صرافی.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،  امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس، با حضور در میزگرد تجارت‌نیوز در مورد اهمیت امنیت کاربران صنعت ارز دیجیتال در کشور و چالش‌های صرافی‌ها پرداخته‌اند.

 به اعتقاد آنها امنیت مهم‌ترین اولویت هر صرافی است. تیم اکسچنج‌های داخلی همواره در تلاش‌اند اطلاعات کاربران و دارایی‌های آنها را نسبت به ریسک‌های مختلف ایمن کنند. به عقیده آن‌ها، شفافیت و کیفیت فعالیت صرافی‌های داخلی در سطح جهانی قابل رقابت است.

در ویدئویی که در پیوست آمده، بخش پنجم میزگرد تجارت‌نیوز را در مورد امنیت صرافی‌های رمز ارز ایران، با حضور امین‌زاده و احمدنیا مشاهده می‌کنید.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....