تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 18:10
کد خبر : 158744

منتظر حداقل 3 واریزی بزرگ در این ماه باشید

اسفند ماه پر رونق برای یارانه بگیران

اسفند ماه پر رونق برای یارانه بگیران

ماه اسفند برای یارانه بگیران ماه پر رونقی است بر اساس گزارش های دریافت شده دهک‌های کم درآمد حداقل سه واریزی از سوی دولت خواهد داشت. در ماه اسفند، بین روز‌های ۱۸ تا ۲۰ اسفند، ۲۲۰ هزار تومان اعتبار کالابرگ الکترونیک به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا هفت جامعه واریز خواهد شد که این

ماه اسفند برای یارانه بگیران ماه پر رونقی است بر اساس گزارش های دریافت شده دهک‌های کم درآمد حداقل سه واریزی از سوی دولت خواهد داشت.

در ماه اسفند، بین روز‌های ۱۸ تا ۲۰ اسفند، ۲۲۰ هزار تومان اعتبار کالابرگ الکترونیک به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا هفت جامعه واریز خواهد شد که این یارانه در قالب طرح فجرانه که دولت به یارانه‌بگیران اختصاص داده شده و بر اساس آن مشمولان می‌توانند بر اساس اعتبار کالابرگ خود از میان ۱۱ قلم کالای اساسی خریداری کنند.

یارانه دوم یارانه نقدی است که بر اساس زمان‌بندی جدید که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده، یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی خانوار دهک‌های یک تا سه در بیستم و پنجم هر ماه و یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی سایر خانوار‌های مشمول در سی‌ام هر ماه واریز می‌شود.

طبق وعده‌ها قرار است مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای تمامی صاحبان سهام در روزهای پایانی اسفند انجام شود. واریز سود سهام عدالت طی سال‌های اخیر دو مرحله‌ای شده و اگر قرار باشد روال سال گذشته در پیش گرفته شود، در هفته پایانی سال حساب دارندگان سهام عدالت شارژ خواهد شد.بنابر گزارش اندیشه معاصر سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم برای دارندگان سهام عدالت واریز شد حدود ۱۷ درصد نسبت به سود مرحله نخست افزایش پیدا کرد که اگر روال سال جاری نیز همین باشد، سود دریافتی مرحله دوم حداقل ۱۰۰ هزار تومان نسبت به سود مرحله نخست بیشتر خواهد بود.سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند‌‌ ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب سهامداران عدالت روز ۲۳آذر۱۴۰۲واریز شد و دولت به سهامداران وعده داد که مرحله دوم به زودی پرداخت می‌شود.

همچنین در ماه اسفند عیدی کارگران، کارمندان و بازنشستگان نیز واریز خواهد شد.

همچنین ممکن است دولت به مناسبت نوروز یا ماه مبارک رمضان، یارانه کمک معیشتی برای این ایام در نظر بگیرد. دولت سیزدهم در روز‌های پایانی اسفند ۱۴۰۰ خبر داد که به میلیون‌ها ایرانی هدیه نوروزی می‌دهد. این عیدی ۱۰۰ هزار تومانی، با دستور رئیس‌جمهور به حساب ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار سرپرست خانوار واریز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....