تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 22:10
کد خبر : 139315

استرالیا رکورد جدیدی در انرژی تجدیدپذیر ثبت کرد

استرالیا رکورد جدیدی در انرژی تجدیدپذیر ثبت کرد

براساس آمارهای جدید، استرالیا پیشرفت چشمگیری در زمینه استفاده از انرژی تجدیدپذیر داشته است. درک روند این توسعه می‌تواند برای کشوری چون ایران درس‌های فراوانی به همراه داشته باشد.  استرالیا یکی از پیشروترین کشورهای جهان در زمینه انرژی تجدیدپذیر است. این کشور دارای منابع طبیعی فراوانی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، از جمله انرژی خورشیدی، انرژی

براساس آمارهای جدید، استرالیا پیشرفت چشمگیری در زمینه استفاده از انرژی تجدیدپذیر داشته است. درک روند این توسعه می‌تواند برای کشوری چون ایران درس‌های فراوانی به همراه داشته باشد.

 استرالیا یکی از پیشروترین کشورهای جهان در زمینه انرژی تجدیدپذیر است. این کشور دارای منابع طبیعی فراوانی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، از جمله انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی هیدروالکتریکی و انرژی زمین گرمایی است.

در آخرین روز زمستان، استرالیا به رکورد ۳۷٫۵ درصد سهم انرژی های تجدیدپذیر در سال رسید. استرالیا رکورد جدیدی از سهم انرژی تجدیدپذیر ۳۷٫۵ درصدی را در ۱۲ ماه گذشته به ثبت رسانده است و معیار نوسانی جدید را در آخرین روز زمستان استرالیا ۳۱ اوت ایجاد کرده است.

برنامه انرژی های تجدیدپذیر استرالیا در حال حاضر به خوبی در حال اجرا است. این برنامه منجر به افزایش قابل توجهی در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در استرالیا شده است.

مزایای انرژی‌های تجدیدپذیر در استرالیا

  • کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای:

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و انرژی بادی منبع پاکی هستند که هیچ گاز گلخانه‌ای تولید نمی‌کنند. این امر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش اثرات تغییرات آب‌وهوایی کمک می‌کند.

  • بهبود کیفیت هوا:

انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و انرژی بادی جایگزین سوخت‌های فسیلی می‌شوند که هنگام سوختن باعث انتشار آلاینده‌های هوا می‌شوند. این امر به بهبود کیفیت هوا و کاهش بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا کمک می‌کند.

  • ایجاد مشاغل جدید:

صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از سریع‌ترین صنایع در حال رشد در استرالیا است. این صنعت مشاغل جدیدی در زمینه تولید، نصب و نگهداری سیستم‌های انرژی های تجدیدپذیر ایجاد می‌کند.

برنامه انرژی‌های تجدیدپذیر استرالیا یک برنامه جامع و موفق است که به ایجاد آینده‌ای پاک‌تر و پایدارتر برای این کشور کمک می‌کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....