تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 12:55
کد خبر : 125766

استاندار سابق قزوین صعود مقتدرانه شمس آذر به لیگ برتر را تبریک گفت

استاندار سابق قزوین صعود مقتدرانه شمس آذر به لیگ برتر را تبریک گفت

هدایت الله جمالی پور، استاندار پیشین قزوین، با صدور پیامی صعود مقتدرانه تیم شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفته و از عوامل این تیم تشکر کرد. اقتصاددان: استاندار پیشین قزوین در پی صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر پیام تبریکی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

هدایت الله جمالی پور، استاندار پیشین قزوین، با صدور پیامی صعود مقتدرانه تیم شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفته و از عوامل این تیم تشکر کرد.

اقتصاددان: استاندار پیشین قزوین در پی صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر پیام تبریکی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم؛

برادران عزیز جناب آقای پوراسماعیل و نجفیان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت صنایع غذایی شمس آذر

سلام علیکم،

کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک کشور و صعود مقتدرانه تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر را به شما، همکاران محترم و همچنین جناب آقای شهاب زندی مدیرعامل موفق و جسور باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر، کادر فنی و به ویژه سرمربی عزیز تیم جناب آقای سعید دقیقی، بازیکنان با انگیزه و با ارزش تیم و مردم قدرشناس، با فرهنگ و ‌ورزش دوست استان قزوین بالاخص هواداران، جوانان و‌ نوجوانان عزیز قزوینی تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

خداوند متعال را شاکرم که زحمات ‌‌و تلاش‌های جمعی که برای نجات و موفقیت تیم فوتبال کاسپین قزوین به انجام رسیده بود، امروز با همت شما عزیزان به اوج خود رسید و تیم کاسپین قزوین که در معرض انحلال بود به همت ‌و تدبیر مدیران وقت استان به ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان، آقای علایی مقدم با تغییر مدیریت و ‌واگذاری به مجموعه ارزشمند شمس آذر در کمترین زمان ممکن افتخار بزرگی را برای استان قزوین به ارمغان آورد.

این موفقیت بزرگ ممکن نبود جز در سایه تلاش بی وقفه و همت والای همه شما عزیزان و حمایت بی شائبه اصحابه رسانه، مردم عزیز قزوین به ویژه جوانان و‌ نوجوانان عزیز، ضمن قدرشناسی و سپاس از زحمات باارزش بازیکنان عزیز، کادر فنی، سرمربی و مربیان و همچنین مسولین باشگاه و سهامداران محترم، امیدوارم با عنایت خداوند متعال در ادامه راه و در لیگ برتر با حمایت همه جانبه مردم، مسولان استان و اصحاب رسانه به همت شما عزیزان اتفاقات با ارزش تری برای باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر رقم بخورد.

ان شاءالله

با احترام

هدایت الله جمالی پور

استاندار سابق قزوین”

صعود تیم فوتبال شمس آذر با برد مقابل چادرملو اردکان و رسیدن به امتیاز ۶۱ قطعی شد و این تیم برای اولین بار از استان قزوین به لیگ برتر صعود کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....