تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 10:23
کد خبر : 83530

تکذیبیه جام و ادامه مذاکرات، نظر نظام است

تکذیبیه جام و ادامه مذاکرات، نظر نظام است

اقتصاددان: در خصوص مذاکرات و عملکرد نظام نقل و قولی منتسب به آقای مهندس باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در فضای مجازی منتشر شده که عکس العمل های متفاوتی را در پی داشته است . بدنبال درج خبر مذکور در اقتصاددان تکذیبیه ای از سوی تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین صادر شده که جهت تنویر

اقتصاددان: در خصوص مذاکرات و عملکرد نظام نقل و قولی منتسب به آقای مهندس باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در فضای مجازی منتشر شده که عکس العمل های متفاوتی را در پی داشته است . بدنبال درج خبر مذکور در اقتصاددان تکذیبیه ای از سوی تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین صادر شده که جهت تنویر افکار عمومی هر دو گزارش تقدیم می شود.

خبرجعل شده در فضای مجازی :

اظهارات تامل برانگیز چهره شاخص اصولگرا ( باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،نایب رئیس اسبق مجلس درچنددوره)

مسئولان کشیدن سیم خاردار به دور کشور را از سر بیرون کنند!/ رییسی در انتخابات وعده های غیرعملی داد/ رژیم قبلی علاوه براینکه خائن نبود خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاوردهای رژیم سابق راغارت و به نابودی کشاندیم

محمدرضا باهنر ” چهره سرشناس اصولگرا در سخنان تامل انگیز جدید خود در باره خدمات ارزشمند رژیم سابق به کشور و به نابودی کشاندن تمام دستاوردهای آن گفت:

چیزی که من اطلاع دارم مجموعه نظام به این نتیجه رسیده‌ که مذاکرات باید ادامه پیدا کند. ادامه مذاکره، یعنی باید راه‌هایی برای تفاهم پیدا بکنیم

همه مسؤولان و تصمیم‌سازان کشور باید از سرشان بیرون کنند که ما می‌توانیم یک سیم خاردار به دور خورمان بکشیم

این‌که بگوییم همه تحریم‌ها برداشته شود تا ما مساله هسته‌ای را حل کنیم، نتیجه‌ای نمی‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت می‌گوید ما ۱۰ تا ۱۵ سال پس از انقلاب هم مشکلات را به گردن شاه می‌انداختیم در حالیکه هرچه داشتیم از رژیم سابق بود

«این‌که ما بگوییم همه تحریم‌ها باید برداشته شود تا ما مسائل هسته‌ای را حل کنیم، فکر نمی‌کنم به نتیجه برسد، اما می‌توانیم روی حرکت گام ‌بگام تفاهم کنیم و یک قدم آن‌ها جلو بیایند و یک قدم ما.

همه مسؤولان و تصمیم‌سازان کشور ما از سرشان بیرون کنند که ما می‌توانیم یک سیم خاردار به دور خورمان بکشیم ویاحتی بتوانیم کشور را به قدرت وعظمت وجایگاه قبل از انقلاب برسانیم.»

باهنر درباره سرنوشت پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تشخیص هم گفته:

«منتظر موضع رسمی دولت فعلی هستیم‌ که بیاید و در مجمع صحبت کند که خودش در مجموع منافع پیوستن به FATF را بیش‌تر می‌داند یا زیان‌های آن را. باید دندان پرداخت کمک های بلاعوض به گروه های جهادی را فعلا بکشیم»

او همچنین از رویکرد شعاری دولت ابراهیم رئیسی برای حل مشکلات کشور انتقاد کرد.

باهنر گفت: «بعضی از مسوولان می‌روند و به مردم می‌گویند که ما مشکل زاینده‌رود را دو‌ماه آینده حل می‌کنیم. این مشکل که در ۳۰سال حل نشده؛ ظرف دو ماه چگونه می‌توان آن را حل کرد؟

در هفت‌‌‌هشت‌ماه پایانی دولت گذشته متأسفانه نیروهای انقلابی و اصول‌گرا وعده می‌دادند اگر دولت عوض شود، همه مشکلات حل می‌شود. خب، این وعده غیرممکنی بود؛

این‌که بگوییم قبلی‌ها اَخ و بد بوده‌اند و ما می‌خواهیم حالا کار عجیب و غریبی کنیم، نمی‌شود!

▫️ما تا ۱۰، ۱۵سال پس از پیروزی انقلاب هم هر مشکلی پیش می‌آمد، گردن رژیم طاغوت می‌انداختیم. خب چندی بعد مردم گفتند طاغوت رفته است دیگر؛ خودتان چه‌کار کرده‌اید؟» وحالا همه فهمیده اند که رژیم قبلی علاوه براینکه خائن نبود خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاوردهای رژیم سابق راغارت و به نابودی کشاندیم.

تکذیبیه جامعه اسلامی مهندسین:

بسمه تعالی
بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص شیطنت رسانه ای برخی کانالهای تلگرامی در پی مصاحبه جناب آقای مهندس باهنر، دبیرکل محترم جامعه اسلامی مهندسین با روزنامه همشهری در مورخ ۱۴۰۰/۹/۳ برخی کانالهای تلگرامی در فضای مجازی با اضافه کردن مطالبی به متن اصلی مصاحبه و تقطیع و انتشار وسیع، سعی در تشویش اذهان عمومی و القاء این مطلب نمودند که ایشان به تمجید از دوران ستمشاهی و عملکرد رژیم منحوس طاغوت نموده است. لذا ضمن ارجاع علاقمندان به متن اصلی مصاحبه در وب سایت آن جریده و همانگونه که در نشست خبری روز دوشنبه ۱۴۰۰/۹/۸ تاکید داشتند، طومار خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته بلند و بعضا معجزه آسا است و اگر صدها سال هم از کم کاریهای رژیم طاغوت و وابستگی ها و سرسپردگی های آنان به بیگانگان گفته شود کافی نیست به نحوی که در آن زمان رژیم طاغوت مردم روستاهای ایران را جزء شهروندان ایرانی به حساب نمی آورد و آنان را در فقر و کمبود نگه داشته بود.
لذا ضمن تکذیب مجدد جملات اضافه شده، تاکید می نماییم که حربه های اتاق فکر تحریف تاریخ قدیمی شده و جامعه اسلامی مهندسین حق قانونی خود را مبنی بر شکایت از کانالهای بازنشردهنده داخلی محفوظ می داند و اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد کشورمان را به متن اصلی این مصاحبه ارجاع می نماید. از خداوند متعال می خواهیم که شرّ دشمنان را به خودشان برگرداند و ملت بزرگ ایران در سایه سار نظام جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در رسیدن به آرمانهای بلند امام راحل(ره) و شهدای گلگون کفن، در جهان سربلند باشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....