تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 16:53
کد خبر : 48624

آیا سیاست بی پدر و مادر است ؟

آیا سیاست بی پدر و مادر است ؟

در کلام تاریخی چرچیل و دیالوگهای مشهور او چندین بار جمله معروف سیاست پدر و مادر ندارد را شنیده ایم و اینگونه بود که او بعنوان سیاست مداری چیره دست در جهان مشهور شد اما در مقابل این جمله ، کلامی در تاریخ انقلاب اسلامی چراغ راه سیاست مداران انقلابی شد و آن جمله این

در کلام تاریخی چرچیل و دیالوگهای مشهور او چندین بار جمله معروف سیاست پدر و مادر ندارد را شنیده ایم و اینگونه بود که او بعنوان سیاست مداری چیره دست در جهان مشهور شد اما در مقابل این جمله ، کلامی در تاریخ انقلاب اسلامی چراغ راه سیاست مداران انقلابی شد و آن جمله این بود که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست ، این به مفهوم وجود اخلاق در سیاست و پدر و مادر داشتن سیاست بود .

اقتصاددان: متاسفانه سالیانی است که در کشورمان گرفتار سیاستمدارانی شده ایم که به چرچیل انگلیسی نزدیکترند تا به آیت الله سید حسن مدرس ایرانی .

هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیکتر میشویم به مرگ اخلاق بیشتر باورمان می شود و سیاست سیاستمداران را از دیانتشان فاصله دار تر می بینیم ، مگر می‌شود دهها نفر چهره شاخص ثبت نام کنند و از تریبون گفتگوی انتخابات حرفهایی بزنند و دقیقا پس از چند هفته بعد دروغ بودن حرفهایشان اثبات شود ، احساس تکلیف کنند و چند روز بعد این احساس خنثی شود ؟
در جلسات خصوصی سهمی از برنده بگیرند و اخلاق را ذبح کنند و در مجامع عمومی بگویند چون شخصیت های برجسته ای حضور دارند دیگر باری بر دوش خود احساس نمی‌کنند.

مردمِ نظاره گر این اتفاقات باید روح چرچیل را در آقایان متجلی ببینند یا روح سید حسن مدرس را به تماشا بنشینند ؟

خبر رد صلاحیت خود را در جلسه خصوصی از شورای نگهبان بشنوند و نصیحت به انصراف برای حفظ آبرو بشنوند و آنگاه روغن ریخته را نذر جبهه انقلابیون نمایند، باشد که کلاهی از این نمد را بدست بیاورند و بی خیال تمام شعارها بشوند .

اما مردم با حفظ شئونات انقلاب و ایمان به راه شهدا ، فیلم اعمال شما را در اذهان خود به ثبت می رسانند و اگر در این دنیا نتوانند با شما مواجهه حضوری داشته باشند در آن دنیا و یوم الحسرت رو در روی نفاق و چرچیل مسلکی شما خواهند ایستاد و این حق الناس ۸۳ میلیونی را تا از شما نستانند راه عبور نخواهند داد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....