تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 20:49
کد خبر : 122973

آماده باش وزارت بهداشت برای مراسم عید فطر

آماده باش وزارت بهداشت برای مراسم عید فطر

وزیر بهداشت از آماده باش کامل این وزارت خانه برای برگزاری مراسم عید فطر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برپایی مراسم عید فطر در نظر گرفته شده است. اقتصاددان :  دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای عید فطر دستورالعمل لازم به کلیه اماکن برای

وزیر بهداشت از آماده باش کامل این وزارت خانه برای برگزاری مراسم عید فطر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برپایی مراسم عید فطر در نظر گرفته شده است.

اقتصاددان :  دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای عید فطر دستورالعمل لازم به کلیه اماکن برای برگزاری نماز داده شده است.

وی افزود: در جاده‌ها پوشش اورژانس داده شده است، به طوری که ۷۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس در جاهای مختلف کشور مستقر شدند، ۳۲۰ دستگاه موتورلانس در روز عید و ۵۲ پایگاه اورژانس هوایی و ۳۱۶۰ پایگاه اورژانس آماده است همچنین ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس در محل‌های برگزاری نماز وجود دارد.

عین‌اللهی درباره اربعین امسال نیز گفت: از انجایی که امسال به لحاظ گرمای هوا اربعین، سخت خواهد بود، پایگاه‌های ثابتی که در مرزها زده شده دو منظوره است و هم برای اربعین و هم برای گردشگری سلامت استفاده می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....