تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 22:04
کد خبر : 125124

آغاز به کارسی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

آغاز به کارسی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.   اقتصاددان :   سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

  اقتصاددان :   سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، اصحاب رسانه و مردم  در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که قرار بود در حیاط مصلای امام خمینی(ره) و به شکل مردمی برگزار شود، به دلیل بارندگی با تاخیر نیم ساعتی در غرفه کوشک کتاب واقع در شبستان برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این آیین ضمن خوش‌آمدگویی به زلفیه دولت‌زاده وزیر فرهنگ تاجیکستان گفت: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیش‌بینی خوبی آغاز شده، فضای مصلا به شکل کامل در اختیار دوستداران کتاب است. بیش از ۱۲۵ هزار متر در اختیار ناشران و مشتاقان کتاب و نشر قرار دارد.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تجربه سال گذشته از برگزاری هم‌زمان نمایشگاه مجازی و حضوری بیان کرد: سال گذشته تجربه خوبی در فروش هم‌زمان نمایشگاه حضوری و مجازی داشتیم و مردم مشتاق حضور در نمایشگاه هستند، اما این امکان برای همه مهیا نیست، بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دسترسی مردم در سراسر شهرهای ایران به نمایشگاه بین‌المللی کتاب فعال است.

به گفته او، نمایشگاه بین‌المللی کتاب فقط برای کتاب نیست بلکه محفل و جشنی برای ایران سربلند است و نمایشگاه کتاب بهانه‌ای برای مهرورزی بیشتر است. در این روزها خدمت به اهالی علم و فرهنگ بر عهده ما است.

اسماعیلی تاکید کرد: بنای جمهوری اسلامی، افزایش فعالیت فرهنگی با کشورهای دوست و برادر است و این پیوند عاطفه هر روز بیشتر خواهدشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....