تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 19:56
کد خبر : 136225

آرمان خواهی را از آزادگان بیاموزیم

آرمان خواهی را از آزادگان بیاموزیم

اقتصاددان :   رئیس سازمان صداوسیما گفت: آنچه باید از آزادگان بیاموزیم رها نکردن، گم نکردن و فراموش نکردن آرمان و خسته نشدن از آرمان خواهی است.   پیمان جبلی در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز رسانه ملی ضمن گرامیداشت سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: «آزادگان» یک صنف از اصناف «ایثارگران» هستند.

اقتصاددان :   رئیس سازمان صداوسیما گفت: آنچه باید از آزادگان بیاموزیم رها نکردن، گم نکردن و فراموش نکردن آرمان و خسته نشدن از آرمان خواهی است.

  پیمان جبلی در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز رسانه ملی ضمن گرامیداشت سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: «آزادگان» یک صنف از اصناف «ایثارگران» هستند. ایثارگران رفتند تا تمام سرمایه وجودشان را بدهند که در این مسیر یا جانباز شدند یا شهید یا آزاده و به همین خاطر ایثارگری فراتر از آزادگی است.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا» اظهار کرد: آزادگان را اسوه و الگوی خودمان می‌دانیم. آن‌ها یادآور این آیه شریفه هستند که صادقانه، مخلص و مومن وارد میدان شدند و صادقانه، مخلص و مؤمن خارج شدند. آن‌ها در میانه راه اسیر شدند و با همان عزم و اراده و آرمان، اسارت را پشت سرگذاشتند و خارج شدند. آزادگان که اکنون دیگر موی سپید کرده‌اند افتخار و یادگار آن دوران نورانی هستند.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: به روحیه آزادگی نیاز داریم. باید فرهنگ و فلسفه ایثار و آزادگی را در راهی که پیش رو داریم مدنظر قرار داده، برای خودمان برجسته کنیم؛ چراکه در میانه راه ممکن است به انواع مختلفی از اسارت، چون اسارت نفس، قدرت، میز و. گرفتار شویم. وجه غالب این اسارت‌ها در این است که انسان را در درون خودش محصور می‌کند.

جبلی با بیان اینکه آنچه باید از آزادگان بیاموزیم رها نشدن، گم نکردن و فراموش نکردن آرمان و خسته نشدن از آرمان خواهی است تا از این اسارت‌ها پرافتخار و سرافراز خارج شویم اظهار کرد: قاطبه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی‌بازگشتند. آن‌ها هدف و آرمان را گم نکردند و امیدشان را از دست ندادند. آزادگان ایمان به هدف و امید به رسیدن هدف را محقق کردند. امیدواریم خداوند توفیق دهد پا جای پای آزادگان بگذاریم.

وی در خاتمه کتاب «روز‌های بی آینه» خاطرات منیژه لشگری، همسر آزاده خلبان شهید حسین لشگری به قلم گلستان جعفریان را معرفی و خواندن آن را توصیه کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....