تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 11:53
کد خبر : 135951

آرامش نسبی در بازار دلار، درهم و سکه

آرامش نسبی در بازار دلار، درهم و سکه

امروز قیمت درهم امارات در مرکز مبادله با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است. اقتصاددان: قیمت دلار امروز، ‌دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و

امروز قیمت درهم امارات در مرکز مبادله با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز، ‌دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۲۶ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو بر خلاف دلار همچنان افزایشی بوده و با نوسان ۱۰۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۵ هزار و ۳۷۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۶۹ تومان، ۴۱ هزار و ۲۵۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز افزایشی بوده است.

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با افزایش جزئی چهار تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۱۰۵ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۳۷۶ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۸۹ تومان اعلام شده که با افزایش ۳۷ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز با افزایش اندکی همراه بوده است.

قیمت سکه امامی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد و به طور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش تقریبا ۴۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان را نشان می‌دهد که افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....