تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 12:36
کد خبر : 155819

تداوم روند کاهشی سکه

آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که روز گذشته با ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمد. اقتصاددان: قیمت دلار امروز، یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به دیروز

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که روز گذشته با ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمد.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز، یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به دیروز ثابت ماند و در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان قرار گرفته است. از سوی دیگر قیمت یورو نیز امروز با ۴۶ هزار و ۶۰۳ تومان به فروش رسید و این در حالی است که روز قبل نرخ یورو معادل ۴۶ هزار و ۶۳۸ تومان اعلام شده بود. در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

فارغ از بازار دلار ، امروز قیمت طلا داخلی ایران آن‌طور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید. این در حالی است که روز قبل قیمت طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان بسته شده بود.

آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

همچنین طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که روز گذشته با ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمد. در شرایط کنونی برخی از تحلیلگران بازار معتقدند که عرضه سکه امامی توسط بانک مرکزی می‌تواند تا حدودی جلوی نوسانات صعودی بازار سکه را بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....