تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 19:48
کد خبر : 148205

آخرین اخبار از تقسیمات استان تهران

آخرین اخبار از تقسیمات استان تهران

استاندار پایتخت درباره آخرین وضعیت طرح تقسیم استان تهران توضیح داد. علیرضا فخاری استاندار پایتخت  درباره تقسیم استان تهران به ۲ قسمت غربی و شرقی اظهار کرد: این تقسیمات از گذشته جزء مطالبات مردمی بوده و در دستور کار دولت قرار گرفته است. استاندار پایتخت با بیان اینکه این تقسیمات زمانی در تهران غالب بوده

استاندار پایتخت درباره آخرین وضعیت طرح تقسیم استان تهران توضیح داد.

علیرضا فخاری استاندار پایتخت  درباره تقسیم استان تهران به ۲ قسمت غربی و شرقی اظهار کرد: این تقسیمات از گذشته جزء مطالبات مردمی بوده و در دستور کار دولت قرار گرفته است.

استاندار پایتخت با بیان اینکه این تقسیمات زمانی در تهران غالب بوده و امروز به شرق و غرب استان تهران توسعه پیدا کرده است، گفت: برای غرب استان تهران با مرکزیت شهریار پیش‌بینی‌ها و پیشنهاداتی شده است.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مقرر شده زیر ساخت‌ها و ساختار‌های سازمانی و اداری آماده شوند تا بعدا بتوانند اقدامات نهایی را انجام دهند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،   فخاری گفت: بخش دیگر هم به شرق تهران مربوط است که با مرکزیت ورامین  یا دماوند شکل خواهد گرفت.

استاندار پایتخت اظهار کرد: اولویت اول ما غرب تهران است که تقسیمات در آن جا ابتدا شکل گیرد و پس از آن می‌توانیم در حوزه جداسازی در شرق هم اقدامات خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه احتمالا تا پایان دولت سیزدهم این تقسیمات انجام شود، افزود: حداقل درباره غرب تهران تاکید داریم تا این تقسیمات انجام شود.

فخاری اضافه کرد: این پروژه مخالفان و موافقانی دارد که شنیدن نقطه نظرات آن‌ها بسیار خوب است. ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مولفه‌های تاثیرگذار در تقسیمات کشوری باید مورد توجه قرار گیرند و توجه کنیم با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

استاندار تهران گفت: دولت تصمیماتی در این باره گرفته و کار‌های مطالعاتی تکمیلی در حال انجام است. ممکن است در این مدت به نتیجه‌ برسیم که زمان اجرا را به تاخیر بیندازیم و یا در امور تسریع بخشیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....