تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 13:57
کد خبر : 24443

آثار سوء تحریم

آثار سوء تحریم

  متاسفانه بعضی گمان میکنند انکار آثار سوء تحریم موجب پایداری بیشتر در مقابل آمریکا میگردد و سعی میکنند تمام مشکلات را برسر سوء مدیریت خراب کنند حال آنکه همین مدیران پیش از تحریم های کمرشکن ترامپ بخوبی قادر به کنترل تورم و بهبود وضع اقتصادی بودند . انکار بدیهیاتی مثل نقش حائز اهمیت تحریمها

 

متاسفانه بعضی گمان میکنند انکار آثار سوء تحریم موجب پایداری بیشتر در مقابل آمریکا میگردد و سعی میکنند تمام مشکلات را برسر سوء مدیریت خراب کنند حال آنکه همین مدیران پیش از تحریم های کمرشکن ترامپ بخوبی قادر به کنترل تورم و بهبود وضع اقتصادی بودند .
انکار بدیهیاتی مثل نقش حائز اهمیت تحریمها در وضع بغرنج فعلی فقط موجب سلب اعتماد از گوینده میشود وبس .

در نامه زیر ریاست برنامه وبودجه کشور صادقانه نقش تحریمها را در وضع فعلی کشور گوشزد نموده .

نامه دکتر نوبخت معاون رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی: چون شما را شخصیت دلسوز و محترمی می‌دانم، اجازه دهید با صراحت و شفاف عرض کنم که:

یک واقعیت مسلم این است که منافع ملی ما با رفتن و آمدن هیچ رئیس جمهوری در آمریکا و یا کشور دیگری تغییر نمی‌کند ولی واقعیت دیگری نیز قابل کتمان نیست که تحریم فعلی و ادامه آن، ظلم بزرگی به مردم ایران است که از سوی رئیس جمهور فعلی و شکست خورده آمریکا اعمال می‌شود. فردی که دستش به خون هزاران بیگناه در سراسر جهان و سردار محبوبمان شهید حاج قاسم سلیمانی آغشته است و من قلباً برای برکناری او مستمراً اخبار را رصد می‌کردم.

امروز مردم ایران به جای اعانه و یارانه از مدیران خود رفع تحریم و برداشتن زانوی زور از گلوی اقتصاد ایران را با حفظ عزت‌ملی طلب میکنند

مردم ما هنوز به خاطر دارند که با رفع تحریم می‌شود سال‌ها شاهد تثبیت نرخ ارز، تورم یک رقمی و رشد دو رقمی بود.

دولت خواهان هیچ مذاکره‌ای نیست. رسانه‌های جهان شهادت می‌دهند که در سفر قبلی جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم به مقر سازمان ملل متحد، بارها ترامپ به انحاء گوناگون و از طریق وساطت برخی از رؤسای جمهور کشورهای اروپایی درخواست مذاکره داشت که قاطعانه رد شد و فقط و فقط موکول به رفع تحریم و شناخت حقوق ملت ایران گردید .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....