تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 15:01
کد خبر : 139271

آب خُنَکِ رایگان!!

آب خُنَکِ رایگان!!

گفت: احمد زیدآبادی،روزنامه نگار اصلاح طلب نوشته است: «حرفی می‌خواهم بزنم که احتمالاً بابتش خیلی فحش خواهم خورد، اما عیبی ندارد. من از سال ۶۶ وارد مطبوعات ایران شدم. در تمام این دوران‌ها، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه می‌نشینیم و مطلب انتقادی می‌نویسیم و هر طور دلمان می‌خواهد همه سیاست‌ها را نقد می‌کنیم،

گفت: احمد زیدآبادی،روزنامه نگار اصلاح طلب نوشته است:

«حرفی می‌خواهم بزنم که احتمالاً بابتش خیلی فحش خواهم خورد، اما عیبی ندارد. من از سال ۶۶ وارد مطبوعات ایران شدم. در تمام این دوران‌ها، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه می‌نشینیم و مطلب انتقادی می‌نویسیم و هر طور دلمان می‌خواهد همه سیاست‌ها را نقد می‌کنیم، راجع به حجاب، سیاست خارجی، حتی گاهی درباره صحبت‌های رهبری می‌نویسیم و منتظر نیستیم یک فکس بیاید و روزنامه تعطیل شود. یعنی دولت دارد از خودش تحمل نشان می‌دهد. چرا نباید این را ببینیم و به جایش بگوییم اختناق توتالیتاریستی حاکم شده است؟ این چه اختناق توتالیتاریستی است که من می‌توانم راحت درباره مسائل حرف بزنم و وقتی از اینجا بیرون می‌روم مرا نمی‌گیرند؟ مگر در نظام توتالیتاریستی می‌شود این‌گونه عمل کرد؟. . . واقعاً ما چه چیزی را نقد نمی‌کنیم؟ شب و روز نقد می‌کنیم.»

گفتم: مطالب جالب و درستی نوشته است. تو چه نظری داری؟

گفت: من غلط بکنم که به کسی بویژه به این روزنامه نگار محترم فحش بدهم.من فقط از ایشان می پرسم الهه محمدی و نیلوفر حامدی، دو روزنامه‌نگار زندانی همکار ایشان الان به چه جُرمی در کجا هستند؟

گفتم: من هم نمی‌دانم؟! ولی احتمالاً یخچال خانۀ آنان خراب شده و آب خُنَگ گیرشان نمی آمده،آنان به جایی برده‌اند که کمی آب خُنَک رایگان بخورند!! تو چقدر بدبینی؟! عینک #سیاهنمایی خود را بردار،تا حقایق بهتر بتوانی ببینی!

گفت: حالا چه کسی #سیاهنمایی می کند؟من یا تو؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....