تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 21:53
کد خبر : 164127

۶۰۰ هزار نفر در کنکور فرهنگیان

۶۰۰ هزار نفر در کنکور فرهنگیان

اقتصاددان : وزیر آموزش و پرورش ازثبت نام ۶۰۰ هزار نفر در کنکور فرهنگیان خبر داد.  رضا مراد صحرایی، وزیرآموزش و پرورش در شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن ضمن تبریک پیروزی سپاه پاسداران گفت: آنچه که مساله جدی ما است موضوع تمرکز بر قرآن است؛ تاکید می‌کنم در قرآن تمرکز کنیم

اقتصاددان : وزیر آموزش و پرورش ازثبت نام ۶۰۰ هزار نفر در کنکور فرهنگیان خبر داد.  رضا مراد صحرایی، وزیرآموزش و پرورش در شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن ضمن تبریک پیروزی سپاه پاسداران گفت: آنچه که مساله جدی ما است موضوع تمرکز بر قرآن است؛ تاکید می‌کنم در قرآن تمرکز کنیم و آن را اولویت دهیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در یک سالی که گذشت در حوزه قرآن کار‌های مهمی انجام داد؛ یکی از کار‌های بسیار راهبردی مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای جذب نخبگان قرآنی در دانشگاه فرهنگیان است.

صحرایی بیان کرد: آموزش و پرورش برای مهر ۱۴۰۳ از بین قرآنی‌ها بدون آزمون، دانشجو معلم می‌گیرد. بجز قرآنی‌ها، فرهنگی‌ها، ورزشی‌ها و هنری‌ها نیز جذب دانشگاه می‌شوند، اما تمرکز بر جذب حافظان و قاریان قرآن است.

وی فزود: سال گذشته سال ساماندهی مهدکودک‌ها بود و سازمان تعلیم و تربیت کودک تاسیس شد تا این امر ساماندهی شود.

او ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نیز مورد تاکید است؛ معاونت پرورشی و فرهنگی سازوکار بهره‌مندی از ظرفیت‌های موسسات قرآنی را برای برگزاری کلاس‌های روخوانی، تربیت حافظ، قاری قرآن و همچنین انتقال مفاهیم فراهم کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....