تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 14:50
کد خبر : 152219

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۹ دی ۱۴۰۲

۲ سقف مهم سکه در کانال ۲۹ میلیون تومان

۲ سقف مهم سکه در کانال ۲۹ میلیون تومان

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه گذشته با جهش ۱۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید اما در معاملات پشت خطی روز جمعه کمتر کسی خواهان خرید سکه بود و فلز گران بهای داخلی در نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان رنج شد. اقتصاددان: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز پنجشنبه

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه گذشته با جهش ۱۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید اما در معاملات پشت خطی روز جمعه کمتر کسی خواهان خرید سکه بود و فلز گران بهای داخلی در نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان رنج شد.

اقتصاددان: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی آرایش صعودی به خود گرفت و با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان رسید. به عبارت دیگر؛ قیمت اونس طلا روز پنحشنبه گذشته اوج گرفت و تا سطح ۲۰۸۸ دلار بالا رفت دلار بالا رفت که بیشترین افزایش از ۴ دسامبر است.

البته بررسی ها نشان می دهد رشد قیمت طلا زیاد دوام نیاورد و پس از رسیدن به بالاترین سطح بیش از سه هفته گذشته در عصر پنجشنبه کاهش یافت. فعالان اقتصادی دلیل عقبگرد قیمت طلا را ناشی از افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا می دانند که موجب تضعیف انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اوایل سال آینده شد.

همچنین در معاملات پشت خطی روز جمعه کمتر کسی خواهان خرید سکه بود و فلز گران بهای داخلی در نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان رنج شد.

فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر دو سقف مهم سکه امامی محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا محدوده ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. از سوی دیگر در حال حاضر اولین حمایت مهم سکه امامی محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که هم سطح حمایت ۲۳ درصدی فیبوناچی است.تکنکالیست ها معتقدند در صورتی که سکه بالای مقاومت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تثبیت دهد، در گام بعدی پتانسیل لیدری در بازار ارز و طلا را خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....