تاریخ انتشار : جمعه 24 تیر 1401 - 20:19
کد خبر : 94457

۱۱ طرح پیش فروش سایپا برای عید غدیر

۱۱ طرح پیش فروش سایپا برای عید غدیر

سایپا از فردا شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱، محصولات خود را در قالب ۱۱ طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند. طرح‌های جدید فروش سایپا از فردا شنبه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شوند و تا سه روز ادامه دارند. برخی از آنها فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۳ ماهه و تعدادی نیز

سایپا از فردا شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱، محصولات خود را در قالب ۱۱ طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند.

طرح‌های جدید فروش سایپا از فردا شنبه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شوند و تا سه روز ادامه دارند. برخی از آنها فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۳ ماهه و تعدادی نیز پیش‌فروش یکساله هستند.

طبق بخشنامه سایپا، انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول این بخشنامه اعلام می‌شود. متقاضیان محترم از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۵ به مدت سه روز می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس iranecar.sale: //http پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

طرح ا
طرح ا

طرح ۲
طرح ۲

طرح ۳
طرح ۳

طرح ۴
طرح 4

طرح ۵
طرح 5

طرح ۶
طرح 6

طرح ۷
طرح 7

طرح ۸
طرح 8

طرح ۹
طرح 9

طرح ۱۰
طرح 10

طرح ۱۱
طرح 11

شرایط بخشنامه:

۱ -هرگونه محدودیت الزم در فرایند ثبت نام تا تحویل خودرو لحاظ می گردد.

۲ -چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطالعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه میباشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

۳ -در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو۴ ، یورو۵ و …) شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال، و …) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه صادر خواهد شد.

۴- در روش پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ، قیمت غیر قطعی میباشد.

۵ -در روش پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.
تبصره : مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

۶ -در روش پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

۷ -در روش فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو ، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

۸ -در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش فروش فوق العاده معادل ۳۶ درصد سالیانه و در روش پیش فروش یکساله معادل ۱۲ درصد سالیانه و در روش مشارکت در تولید معادل ۱۸ درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....