تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 18:46
کد خبر : 123262

کناره گیری قالیباف از سخنگویی وزارت صمت

کناره گیری قالیباف از سخنگویی وزارت صمت

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی به صورت تلویحی کناره گیری خود از این وزارتخانه و بازگشتش به صداوسیما را اعلام کرد. او در این توییت خود را «خبرنگار صداوسیما» معرفی کرده

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی به صورت تلویحی کناره گیری خود از این وزارتخانه و بازگشتش به صداوسیما را اعلام کرد. او در این توییت خود را «خبرنگار صداوسیما» معرفی کرده است.
اقتصاددان : امید قالیباف در توییت خود نوشته است: «متقابلا به جناب خلجی عرض کردم موضوع پیش آمده ریشه در گذشته داشته است و اگر در همان موقع تدبیر می کردید کار به اینجا نمی کشید. الباقی بماند برای بعد … قلبا برای دولت آرزوی موفقیت دارم. امید قالیباف ، خبرنگار صداوسیما »

پیشتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشته بود: «‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند. رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی صورت خواهد گرفت. مدیران محترم دولتی توجه کنند.»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....