تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 15:29
کد خبر : 153220

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 18 دی

کاهش تقاضای کاذب در بازار دلار

کاهش تقاضای کاذب در بازار دلار

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت نکرد.تحلیلگران اقتصادی می‌گویند که ثبات نسبی قیمت دلار در معاملات دیروز به دلیل کاهش سطح انتظارات تورمی و همچنین تلاش‌های بازار‌ساز بوده است اقتصاددان: بازار ارز تهران در معاملات نقدی روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. طبق ادعای معامله گران اسکناس

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت نکرد.تحلیلگران اقتصادی می‌گویند که ثبات نسبی قیمت دلار در معاملات دیروز به دلیل کاهش سطح انتظارات تورمی و همچنین تلاش‌های بازار‌ساز بوده است

اقتصاددان: بازار ارز تهران در معاملات نقدی روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. طبق ادعای معامله گران اسکناس آمریکایی دیروز در حدود ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

تحلیلگران اقتصادی می گویند که ثبات نسبی قیمت دلار در معاملات دیروز به دلیل کاهش سطح انتظارات تورمی و همچنین تلاش‌های بازار‌ساز بوده است در همین راستا با کاهش اخبار و سیگنال‌های سیاسی، به نظر می رسد سطح تقاضای کاذب در معاملات نقدی کاسته شده است.

همچنین روز گذشته قیمت درهم امارات با ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان راهی بازار شد و در ابتدا با کاهش ۲۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۹۲۰ تومان رسید. در ادامه قیمت درهم امارات با افزایش در ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان بسته شد که نسبت به روز شنبه ثابت بوده است. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۱۹۶ تومان بدست آمد.

قیمت دلار هرات در روز یکشنبه در ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش به سمت حمایت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رفت اما نتوانست در این سطح تثبیت دهد. قیمت دلار هرات پس از حمایت سطح یاد شده با افزایش به سمت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان رفت و نتوانست این مرز را بشکند و در پشت خط ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

برخی از فعالان اقتصادی معتقدند مرز ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان برای دلار تهران مهم است و درصورتی‌که دلار از آن عقب‌نشینی کند احتمال کاهش تا سطح ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

در مجموع هم اگر از ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یابد به‌تدریج به سمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان و در نهایت کف کانال ۵۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد. با این حال دسته‌ای دیگر از معامله گران در معاملات پشت خطی یکشنبه شب مدعی بودند که قیمت دلار نوسان صعودی را ثبت کرده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....