تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 11:59
کد خبر : 149341

شرکت سایپا خبر داد:

پیش فروش اطلس سایپا شروع شد+ قیمت

پیش فروش اطلس سایپا شروع شد+ قیمت

شرکت سایپا از آغاز فروش خودرو جدید اطلس خبر داد و اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است. اقتصاددان: بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی که ثبت نام

شرکت سایپا از آغاز فروش خودرو جدید اطلس خبر داد و اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است.

اقتصاددان: بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۱۳ برای آن‌ها پیامک ارسال شده امکان ثبت نام و واریز وجه آن‌ها میسر شده است.

بر این اساس متقاضیان پیش خرید خودرو اطلس G می بایست مبلغ علی الحساب اعلام شده را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند.

گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس G گروه سایپا هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ به بعد است.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی سایت فروش به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

پیش فروش اطلس سایپا شروع شد+ قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....